3 Dages kuren ?? Anyone ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.617 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

morethanperfect

Er der nogle der har prøvet 3 dages kuren , hvor man kan tabe op til 5 kilo ???

Hvad syns i om den ? Lykkedes det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Manakauapo

Jeg tabte mig 2,5 kg på tre dage af Christian Bitz' lynkur. Ved ikke om det er den samme

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

Kan ikke anbefale dne slags kure, man sætter sit stofskifte helt i selvsving, og hvis man ikke tager på når man stopper på den, kommer der efter kort tid, og ofte med ekstra kg også

Anmeld

6. januar 2011

morethanperfect

Kageteenageren skriver:

Jeg tabte mig 2,5 kg på tre dage af Christian Bitz' lynkur. Ved ikke om det er den samme

Okay den må jeg prøve .. Det er det ikke

Anmeld

6. januar 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

Kan ikke anbefale dne slags kure, man sætter sit stofskifte helt i selvsving, og hvis man ikke tager på når man stopper på den, kommer der efter kort tid, og ofte med ekstra kg også

Jaa okay .. Har bare næsten kun hørt gode ting om den ..

Anmeld

6. januar 2011

Manakauapo

Maja84 skriver:

Og ja! Vil heller ikke anbefale dem.

Jeg måtte overhovedet ikke spise cornflakes, frugt, slik, sodavand/saftevand, brød i alle afskygninger osv.

Det er hårdt, og det er slet ikke de rigtige fedtdepoter du taber dig på..

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

Hvis det sker på tre dage, formoder jeg det er væske man taber? Kan man nå at tabe fedt på så kort tid?? Jeg har på et tidspunkt prøvet den såkaldte suppekur, uhh det gør jeg aldrig igen, skrækkeligt.

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

morethanperfect skriver:

Jaa okay .. Har bare næsten kun hørt gode ting om den ..

Tja kan meget bedre anbefale god kost omlægning og komme af med det lidt langsommere, da det ellers er muskler man taber frem for fedt, derfor man tager yderligere på, da man taber muskelmasse men øger fedtprocenten

Anmeld

6. januar 2011

Amso

Det bedste man kan gøre hvis man vil tabe sig, er at omlægge sine spisevaner, og lave noget motion. Få en ny spise/livsstil.. Alt det andet der hjælper ikke en dyt..

I skal ikke bilde mig ind man kan tabe 5 kg fedt på 3 dage.. Det umuligt.!  Det eneste der ryger er væske..

Anmeld

6. januar 2011

morethanperfect

Okay mange tak for svar

Det kan åbenbart lade sig gøre da det er sket for nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.