Bytte tøj dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.402 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Risen

Ville det have interesse? - God og billig måde at få nyt tøj på og så er det da også hyggeligt.. Men ved ikke om der er andre som synes det kunne være interessant? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

PernilleB

jeg sys faktisk det var en god ide...

Anmeld

6. januar 2011

merle2010

jeg synes osse det kunne være en rigtig god ide så kunne man komme af med noget af sit gamle tøj, og samtidig få noget nyt.. super

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

men hvordan havde du tænkt dig man skulle gøre... man skal næsten mødes ik...?? lidt for dyrt a sende sin gardarobe landet igennem,... hehe

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

men hvordan havde du tænkt dig man skulle gøre... man skal næsten mødes ik...?? lidt for dyrt a sende sin gardarobe landet igennem,... hehe

Anmeld

6. januar 2011

Pia.

jeg har været til sådan et "bytte tøj party" det var så sjovt og kom hjem med en masse lækkert... Tøjet måtte max koste 5 kr. og så kunne man købe af hinanden eller bytte over hvis man brugte samme størrelse og kunne blive enige om et bytte... Det var fra helt små str. i XS og helt op til XXL - vi var mange piger og det var så hyggeligt...

Tøjet skulle være i pæn stand, uden pletter og huller...

(der var også en del smykker og sko/støvler)

Knus Pia.

Anmeld

6. januar 2011

Risen

Jo jo jeg ville da holde det hos mig for eksempel eller hos en anden? Så tager man et par poser med og så bytter man hvis der er noget 

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

Risen skriver:

Jo jo jeg ville da holde det hos mig for eksempel eller hos en anden? Så tager man et par poser med og så bytter man hvis der er noget 

synes det lyder som en skide god ide...

hvis det skulle sælges synes jeg så 5 kr var lige lov lidt, hvis man så selv skulle ud og købe nyt bagefter...

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

Risen skriver:

Ville det have interesse? - God og billig måde at få nyt tøj på og så er det da også hyggeligt.. Men ved ikke om der er andre som synes det kunne være interessant? 

Jeg er super frisk, jeg har så meget der bare ligger! 

Anmeld

6. januar 2011

Risen

Pia. skriver:

jeg har været til sådan et "bytte tøj party" det var så sjovt og kom hjem med en masse lækkert... Tøjet måtte max koste 5 kr. og så kunne man købe af hinanden eller bytte over hvis man brugte samme størrelse og kunne blive enige om et bytte... Det var fra helt små str. i XS og helt op til XXL - vi var mange piger og det var så hyggeligt...

Tøjet skulle være i pæn stand, uden pletter og huller...

(der var også en del smykker og sko/støvler)

Knus Pia.

Lyder rigtigt godt.. Dog synes jeg måske 10-20 kroner er lidt mere fair hvis man er en mærkefreak som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.