Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg melder min forsigtige ankomst herinde...
Har testet svagt positivt..
Med ca. termin d. 18. September...
Dorthe - Som er 3+4..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen STORT tillykke! Og velkommen til
MaybeMe skriver: Jamen STORT tillykke! Og velkommen til
Tusind tak skal du have...
Har du set tråden jeg har lavet, hvor der er billeder med af testene? Der er nogle stykker som slet ikke kan se streg 2..
MoarJ skriver: Tusind tak skal du have... Har du set tråden jeg har lavet, hvor der er billeder med af testene? Der er nogle stykker som slet ikke kan se streg 2..
Nej har slet ik set den. Må lige kigge. Men man plejer jo også bedre at kunne se stregen IRL iforhold til et billede.
Nu har jeg været inde og kigge. Og jeg kan altså godt se den Så tillykke igen!
Og den er da sikker, når den i negative farver lyser op. Den er svag ja, men den er der, og en streg er jo en streg
MaybeMe skriver: Nu har jeg været inde og kigge. Og jeg kan altså godt se den Så tillykke igen! Og den er da sikker, når den i negative farver lyser op. Den er svag ja, men den er der, og en streg er jo en streg
Ja vil også sige den er sikker, når den lyser op i det negative, og at stregen kom inden testtidens udløb...
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tillykke....
Majbritt
twinboys skriver: Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tillykke.... Majbritt
Taaaak Søde....
MoarJ skriver: Taaaak Søde....
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee så er du jo dejlig stor når du skal slappe af i mit sommerhus
twinboys skriver: weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee så er du jo dejlig stor når du skal slappe af i mit sommerhus
Ja det er jeg sq.... Det bliver skønt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128