Hofteskred.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej og godaften..

Jeg er født med hofteskred, kan det have betydning for om jeg kan føde normalt ?

Jeg lider ikke med hofterne mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej og godaften..

Jeg er født med hofteskred, kan det have betydning for om jeg kan føde normalt ?

Nej det har jeg aldrig hørt, det skulle have.
Men du skal være extremt obs på bækkenløsning.
Men få lige en snak med lægen om evt at få henvisning til en fys under graviditeten.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej det har jeg aldrig hørt, det skulle have.
Men du skal være extremt obs på bækkenløsning.
Men få lige en snak med lægen om evt at få henvisning til en fys under graviditeten.

Kærligst
Sussie

Okay mange tak. Blev bare lidt usikker..

Anmeld

6. januar 2011

helora

Anonym skriver:

Hej og godaften..

Jeg er selv født med hofteskred men har aldrig mærket noget til det efter de blev sat på plads - heller ikke i forbindelse med graviditet og fødsel

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

helora skriver:

Jeg er selv født med hofteskred men har aldrig mærket noget til det efter de blev sat på plads - heller ikke i forbindelse med graviditet og fødsel

Hvor dejligt at høre

Anmeld

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hej og godaften..

Jeg er født med hofteskred og lå med gibs i 3 mdr., da jeg lige var blevet født. Jeg havde ingen problemer med mine graviditeter eller fødslerne

Begge mine børn er blevet scannet da de blev født for, at tjekke om de evt. havde arvet det. Det er arveligt fra pige til pige, men drenge kan også godt få det. Der var ingen af mine børn der havde det. Du skal selv gøre hospitalet opmærksom på det, så dit barn kan få en indkaldelse til scanning

Anmeld

7. januar 2011

Amelia<3

Min mor blev også født med det. Hun har født tre børn uden problemer

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg er født med hofteskred og lå med gibs i 3 mdr., da jeg lige var blevet født. Jeg havde ingen problemer med mine graviditeter eller fødslerne

Begge mine børn er blevet scannet da de blev født for, at tjekke om de evt. havde arvet det. Det er arveligt fra pige til pige, men drenge kan også godt få det. Der var ingen af mine børn der havde det. Du skal selv gøre hospitalet opmærksom på det, så dit barn kan få en indkaldelse til scanning

okay mange tak, det er dejligt at vide så man lige kan få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.