Praktikløn under pædagogudannelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

hvad er den på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Manne

Mener ikke der er noget der hedder praktikløn mere på den uddannelse. Det er SU hele vejen, ligesom på sygeplejeudd.

Mvh. Marianne

Anmeld

6. januar 2011

Dot D

Anonym skriver:

hvad er den på ?

Mener det er ca. 9300 og 9700  for de to lønnede praktikker. Det var hvad vi fik at vide på sidste infomøde, jeg starter på uddannelsen den 1. februar

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Manne skriver:

Mener ikke der er noget der hedder praktikløn mere på den uddannelse. Det er SU hele vejen, ligesom på sygeplejeudd.

Mvh. Marianne

What - siden hvornår?

Anne, som afsluttede lønnet praktik 31/7-10...

Til TS: hvis det stadig er lønnet kan du se taksten på www.p-l-s.dk

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

6. januar 2011

Dot D

AnneBJ skriver:

Lønnen ser pt således ud

nemlig, huskede lidt forkert kan jeg se nu men heldigvis til den gode side, hi hi

Anmeld

6. januar 2011

Manne

Ok mente bare det var det samme på de to uddannelser. Kunne da være man skulle overveje den uddannelse alligevel så. Hehe.

Overvejer at springe ud i noget nyt :-)

Anmeld

6. januar 2011

Svei

Anonym skriver:

hvad er den på ?

Jeg er i sidste løn og selvom jeg godt ved man ikek kan sammenligne netto beløb så får jeg S**** 7500kr udbetalt....det er 1000kr mindre end jeg får i su og med løn der mister jeg over 5000kr netto hver måned...jeg er så fattig lige nu og lykkelig for det er slut med praktikken til den første...udover det så er su forud og lønnen bagud så i starten er der lige to mdr. uden løn...man kan så søge et tilskud som giver 1500kr mere hver tredje måned sammen med børnechecken, men det hjælper sgutte meget....øv..

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

tak for info

Anmeld

7. januar 2011

CmarianN

Har ikke læst hvad de andre har svaret. Men jeg går på uddannelsen, så VED det. 1 løn praktik er omkring 9000 kr. og 2 løn praktik er ca 10.000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.