Er der håb forude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Maalene

Anonym skriver:

Jeg gik i bad hertil aften og tænkte, jeg kunne da lige teste om der måske var et lille mirakel på vej. 

Jeg tog testen, og gik i bad og da jeg kom ud af badet så jeg den tydelig kontrol streg, plus en meget svag streg. Jeg har taget almindelig billeder og negative billeder, jeg kan ikke lige få dem på computeren, selvom jeg prøver... 

Mit bad varede ikke længere end 6-9 minutter. Så ved slet ikke om denne test kan ske og blive tyderligere? Eller er den falsk positiv? Hvis der er noget der hedder det? 

Jeg fik min kæreste med ud på badeværelset og han ser det samme som mig. 

Hjælp... 

Hvad ser I piger? 

Kan tydeligt se to streger - krydser aaaalt hvad jeg kan for endnu en positiv test, og så skal du selvfølgelig have et forsigtigt tillykke med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Kan tydeligt se to streger - krydser aaaalt hvad jeg kan for endnu en positiv test, og så skal du selvfølgelig have et forsigtigt tillykke med på vejen

Der er oprettet en ny tråd.. hvor billederne er bedre og testene tjekket inden for den rigtige tid... 

https://www.baby.dk/debat/82873pi1/proever-at-blive-gravid/update-er-der-haab-forude-offentlige-goer-mig-nu----.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.