tra lalala

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

karina pigen

vente vente vente...

jaa manden ligger syg med influencer, og er jo næsten lige ved at dø.. (thihi mænd når de er syge)..

vores internet og tv var nede hele dagen så hvad kan man lave..

RENGØRING!!!!

så jeg har gjort hele hytten ren, nede på på knæ, støvsuge under alt tørre støv, rydde op, vaske ned og af.. yes yeees..

og ihh det pænt nu, men hold da ferie hvor er min krop smadret..

imorgen skal der bæres ting ned i kælderen, baby tøj fra str 74 og op jeg har fået, trip trap stolen kommer os derned ind til den skal bruges og op kommer altanvognen så den er på plads..

fik også lige tid til at bestille sommerferie i september.. min køre big sister bor og er gift i spanien og af den grund har mine forældre købt lejlighed nede ved hende, så min kommende lille familie og mine forældre atger på ferie i september

2 vokne og barn ink baggage, og selvvalgte pladser og skatteudgifter: 3000 kr.. det sgu okay.. vores første ferie som familie.. bliver så hyggeligt..

ps: mine forældre lejer lejligheden ud så hvis andre er interesseret i billigere ferie i helt syd spanien.. så kast en besked..  ...GOD REKLAME

KOM NU BABY!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Marco2

Lyder da dejligt med ferie i Spanien

Men pas nu lidt på din krop, du skulle jo gerne ha' kræfter til at føde. Hvilket du jo gerne skal igang med inden længe 

AG

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Uha, sikke et aktivitetsniveau! Bliver helt forpustet og øm ved tanken

Øj det lyder lækkert - og billigt!! - med sensommerferie i Spanien!

God bedring til din midlertidigt døende mand; sådan én har jeg også herhjemme når sygdommen rammer

Anmeld

6. januar 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Uha, sikke et aktivitetsniveau! Bliver helt forpustet og øm ved tanken

Øj det lyder lækkert - og billigt!! - med sensommerferie i Spanien!

God bedring til din midlertidigt døende mand; sådan én har jeg også herhjemme når sygdommen rammer

han er syg på 5 dag.. og hver dag kommer der noget nyt, nu sviner øjene..  det er jo den mande dræbene indfluencer han har fået... rammer kun mænd og den dræææææber.. han kan intet, sukker og sukker o er heeelt hjælpløs.. det så sjoovt..

men han skal bare blive rask så han ik er syg når Tussi kommer, og så jeg ik når at blive smittet heller

Anmeld

6. januar 2011

piadas

karina pigen skriver:

han er syg på 5 dag.. og hver dag kommer der noget nyt, nu sviner øjene..  det er jo den mande dræbene indfluencer han har fået... rammer kun mænd og den dræææææber.. han kan intet, sukker og sukker o er heeelt hjælpløs.. det så sjoovt..

men han skal bare blive rask så han ik er syg når Tussi kommer, og så jeg ik når at blive smittet heller

Neej, altså stakkels halvdøde mand du har dig der! Nu sørger du vel for at lave suppe til ham, nusse hans tæer, give ham massage, komme med varme tæpper til ham osv. osv. Akkurat lige som han gør, når du er syg!!!!! For det gør han vel?!!!!

Jeg ved ikke, hvad det er med de mænd, men de er sgu nogle skravl sommetider!

Men så er det da i det mindste godt, at det ikke tyder på, at fødslen går i gang lige med det samme, for han er da vist ikke en at tage med på fødegangen!

Og ja pas nu på dig selv og lad være med at bruge alle dine kræfter på rengøring, selvom jeg sagtens kan følge dig. Jeg kunne godt have fundet på det samme!

Anmeld

7. januar 2011

Marco2

Apropos det med at mænd er nogle skravl...

Kort efter jeg havde født Emily sprængte T hans blindtarm. Og ja det gør ondt, men så snart smerterne kome fik han jo med det samme noget smertestillende ….

Men så lå han der, og som sagt var det kun ganske få uger efter min fødsel, og så falder den her:

"Arhmen, du kan slet ikke forestille dig hvor ondt det gør …" 

Jo, ærlig talt tror jeg faktisk godt jeg har en anelse …

AG - som starter sin barsel med at stå op sammen med Emily allerede kl. 5.47 … hvorfor skal vi dog op så tidligt

Anmeld

7. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Apropos det med at mænd er nogle skravl...

Kort efter jeg havde født Emily sprængte T hans blindtarm. Og ja det gør ondt, men så snart smerterne kome fik han jo med det samme noget smertestillende ….

Men så lå han der, og som sagt var det kun ganske få uger efter min fødsel, og så falder den her:

"Arhmen, du kan slet ikke forestille dig hvor ondt det gør …" 

Jo, ærlig talt tror jeg faktisk godt jeg har en anelse …

AG - som starter sin barsel med at stå op sammen med Emily allerede kl. 5.47 … hvorfor skal vi dog op så tidligt

Haha, jamen helt ærligt altså! Det gør sikkert også ondt, meeeen de skulle virkelig prøve at føde, de mænd!

Anmeld

7. januar 2011

DK

Stakkels dig (og din mand). Mænd der er syge (altså når de først indrømmer det) er jo næsten ikke til at være sammen med! Altså hvor bliver de bare... 3 år! "Avvvvv... århh jeg fryser... århh jeg sveder... arhhh det er syyyyyynd for mig... avvv det her toiletpapier kradser på næsen... osv" he he he

Men lækkert med bestilte billetter til Spanien! Det lyder da bare sååå dejligt at kombinere både ferie og besøg hos søster!!

Jeg glæder mig til vi skal bestille vores tur til England. Jeg var jo igang men så blev Mikkel-pylre-far helt i tvivl om nu også Bimmeren ville med. Jeg prøvede at forklare at Bimmeren var en baby, der ligesom ikke havde en holdning/mening om den sag, men Mikkel mente nu alligevel at vi lige skulle se tiden an og vente og se om Bimmeren var sådan en som ville have lyst til en ferie. Så det gør vi Min mor siger at jeg skal  huske at tage Mikkels bekymringer seriøst, og at det jo er første gang for ham, så jeg har væbnet mig med tålmodighed, og så må vi bestille de billetter engang til marts/april (når Bimmeren har ytret sin holdning til ferie-spørgsmålet), og bare håbe at den cottage jeg har udset mig ikke er booket helt op!

God weekend med klynkeren derhjemme!

ps. Fik engang i november en sygemelding fra vores eksterne lektor, han skrev blot: "Jeg har fået en form for ondsindet pest! Skulle jeg mod al forventning overleve, så må vi kigge på en erstatningstime en anden gang!"

Anmeld

7. januar 2011

CA

DK skriver:

ps. Fik engang i november en sygemelding fra vores eksterne lektor, han skrev blot: "Jeg har fået en form for ondsindet pest! Skulle jeg mod al forventning overleve, så må vi kigge på en erstatningstime en anden gang!"

Ha ha ha haaaaaaaa! En mand der godt selv ved de er ynkelige! I like! Sidder her i min ensomhed og griner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.