Hvad skal jeg tage for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.850 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Honningblomst

en sort Emmaljunga barnevogn. Altid stået inde og meget flot og velholdt. Den er fra 2006 og hvis man ønsker det følger der en sort voksipose(og liggeplade) med.
Hvad siger I??
Knus Eva..som synes det er trist at sælge vognen, men nu bruges den jo kun i weekenden, så....:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Skovurt

Tja, det er jo et svært spørgsmål - synes det er vildt forskelligt hvad folk vil betale for brugte varer.

Men altså hvis den er i tip top stand som det lyder til, og du ovenikøbet har en voksipose (den ægte?), så ville jeg da se på hvad værdien af det fra ny er, og så oplyse nyprisen og bede om et bud.

Vi har selv en briovogn - og bruger den jo flittigt endnu, da Leander ikke er så stor; men den har en værdi af 7500 (mener jeg) fra ny, inkl lift og pusletaske, så hvis jeg skulle sælge den lige nu, ville jeg nok sætte den til 5000 kr.
- dem der så er ude efter noget vildt billigt vil ikke være intresserede, da nye vogne fåes en del billigere end det; men det vil derimod dem der ønsker en kvalitetsvare og gerne vil spare lidt, men stadig have en vogn som ser ud som ny.

Nå ja, det er da i hvert fald min tanke :D

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

Chrautwald skriver:

Tja, det er jo et svært spørgsmål - synes det er vildt forskelligt hvad folk vil betale for brugte varer.

Men altså hvis den er i tip top stand som det lyder til, og du ovenikøbet har en voksipose (den ægte?), så ville jeg da se på hvad værdien af det fra ny er, og så oplyse nyprisen og bede om et bud.

Vi har selv en briovogn - og bruger den jo flittigt endnu, da Leander ikke er så stor; men den har en værdi af 7500 (mener jeg) fra ny, inkl lift og pusletaske, så hvis jeg skulle sælge den lige nu, ville jeg nok sætte den til 5000 kr.
- dem der så er ude efter noget vildt billigt vil ikke være intresserede, da nye vogne fåes en del billigere end det; men det vil derimod dem der ønsker en kvalitetsvare og gerne vil spare lidt, men stadig have en vogn som ser ud som ny.

Nå ja, det er da i hvert fald min tanke :D

Tak for dine tanker og hjælp...:)
Ja, det er en original voksi jeg har...jeg må prøve at se om jeg kan få et bud på det..
Knus og god dag til dig..

Anmeld

11. september 2008

82Miraklet

Eva skriver:

en sort Emmaljunga barnevogn. Altid stået inde og meget flot og velholdt. Den er fra 2006 og hvis man ønsker det følger der en sort voksipose(og liggeplade) med.
Hvad siger I??
Knus Eva..som synes det er trist at sælge vognen, men nu bruges den jo kun i weekenden, så....:S

Hej Eva...

skulle du evt have et billede liggende af din vogn ???
Vi er nemlig på udkig efter en brugt vogn til nr 2 som melder sin ankomst til februar..

Knus (H)

Anmeld

11. september 2008

Zuzet

Hejsa

Hvad med at kigge på trendsales, dba, qxl osv og se havd andre tager for en lign. vogn + voksi?

Voksiposen ved jeg bliver solgt til ca 700kr og op på TS hvis standen er god :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

11. september 2008

Jman

hey .. har ikke den vilde expertise inde for det område her . rendte bare lige over din tråd . men hvis standen er som du siger . kommer jo osse an på om der stadig er garati på eller ikke . men hvis der ikke er ... så vil jeg nok sige 30 til 35 procent under nyprisen .. men det var så bare mit bud . held og lykke med det

Anmeld

12. september 2008

Amalie og Laura

Hej

Vil da lige gi min mening til kende.

5000 er efter min mening lige i overkanten. Det er helt klart en lækker vogn(har selv en låne en stående for tiden). Jeg tror at jeg vil sætte den til 3000 for vognen måske 3500 hvis der er lift, pusletaske og madresser i. + 500 for voksi posen.

MAria

Anmeld

13. september 2008

Christinahr

Tja synes da sagtens du kan tage 5000 kr. Synes ikke folk holder sig tilbage med at prutte ned eller om ikke andet hvis du ingen bud har fået, så det for dyrt.

Jeg fik 4300 for min emmal junga barnevogn m. lift og pusletaske. Hvis det bare var en klpavogn du havde, så købte jeg gerne :P

Anmeld

18. september 2008

Mimbi

Hej :)

Tror ikke at 5000 er for meget for den, jeg solgte min Brio sport 06 for nogle månede side og fikk 4500 for den, og den har sået ude hver dag da sámuel brugte den :)

Så tror godt du kann få 5000 for den ;)

Knus

Maibritt :)

Anmeld

18. september 2008

Balderson

Der må jeg alså lige sige at 5000 kr. lyder af meget for en barnevogn fra 2006 uanset om der er voksipose med...

Fra ny af koster Emmaljunga barnevognen 5999 kr., så vil jeg bestemt hellere betale de sidste penge og så få en helt ny barnevogn med 2 års garanti og eftersyn...

Det er hvad jeg gave for min egen Emmaljunga barnevogn i ønskebørn og den er alså fra 2008...

Og med hensyn til voksiposen så kommer det meget anpå hvilken stand den er i.. Jo bedre stand jo bedre pris...

Jeg gav selv 500 kr. for min orginal voksipose + liggeplade på trendsales og den var næsten som ny..

Mvh

En der er glad for at købe ting på trendsales...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.