Barsel :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Marco2

Så piwer

Nu er kl. 15.30 og jeg går officielt på barsel!! 

Så nu er der dømt baby-forberedelse!

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Maria-s

Glæder mig til det bliver min tur her om..... 27 dage....

Anmeld

6. januar 2011

blomst84

Ej hvor dejligt!!! så kan du rigtig nyde det sidste af din graviditet

Anmeld

6. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Så piwer

Nu er kl. 15.30 og jeg går officielt på barsel!! 

Så nu er der dømt baby-forberedelse!

AG

Jaaa, og det er bare så fedt!

Alt det man når, som man ikke plejer - det er bare dejligt! Huset ligner slet ikke et bombet lokum længere!

Nå, ja - så går der også liiige lidt tid herinde...man skulle jo nødig glippe en fødsel!

Anmeld

6. januar 2011

DK

Skøøønt!!

Hvor dejligt for dig! Ihhh hvor er du heldig! 4 uger til at lave... ingenting (eller... du har jo så lidt baby-forberedelses-hængepartier) Men stadig!

Nyyyd det!

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Lækkert !!
Nyd det..... Er det ikke også noget med, at du indtil nu ikke er gået baby-shop-amok... ?! Så har du jo passende lidt tid til at "ordne og klargøre"

Anmeld

6. januar 2011

Lene76

Jahhhhh endelig barsel til dig osse  

godt der er noget tid endnu, så du ik får stress over alle de ting du ik har fået styr på hehe......  Du sku ha købt en ny kommode til Emsen ik??? og hva mere???? tøjet har du vel og vogn osv???

Jeg mangler at købe ammeindlæg, vil ha dem fra pigion igen for de har været kanon de sidste par gange.... også har jeg mine uld/silke fra sidst osse......

dejligt du osse har barsel...... kan være vi ska mødes i vibycentret til en kop kakao en dag......

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Jaaah, hvor er du heldig!! Der er stadig 36 dage til min barsel officielt starter... Men d. 31. januar godkendes mit semester, og fra 1. feb. til 11. feb er egentlig bare "pyntedage" - et krav fra SU styrelsen om studieaktivitet indtil 4 uger før beregnet termin. Tror da måske nok lige jge kommer til at nuppe en hjemmedag eller to i februar!
Glæder mig til at se billeder af, hvad du får udrettet indtil "barn nr. 2" melder sin ankomst

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

Tak skal I ha gørlz..

Ja jeg har jo lige lidt hængeparti mht at blive klar til barn nr. 2 melder sin ankomst.

Imorgen skal jeg ud og hente "stellet" til mon mormors gamle fyldningsseng, som jeg skal ha' malet hvid. Den skal Emsen ha' og så kan bettefisen få hendes lille Per seng.

Og lørdag skal vi så et smut i IKEA hvor vi så skal købe kommode og madras til hende. Og mon ikke der ryger lidt hyggeting i kurven til bettefisens værelse nu vi er derude.

Emsen har min mormors gamle kommode nu, men den er ved at være for lille så den skal bettfisen også arve og så får hun en ny.

Og SÅÅ kan jeg endelig begynde at finde tøjet ned fra loftet og se hvad jeg har, men ikke mindst hvad jeg mangler 

I weekenden fandt jeg barnevognen frem og har fået pillet stof at den så den også kan blive vasket og klargjort, og skal så lige ha' fat i noget til at tage flyveryst fra stellet.

Og så er der 1000 andre projekter jeg kan gå igang med.

Og så får Emily også en del hjemmedage hvor vi skal hygge og nyde at vi er bare os to indtil mor skal deles med lillesøster …

Vi ta' allerede imorgen den første hyggedag, hvor vi henter seng men også skal ned og bytte hendes julegaver 

Så mon ikke jeg nok skal få tiden til at gå?

Har dog et par jobmæssige ting samt et par møder jeg lige skal ha' ordnet INDEN bettefisen kommer. Har et ret stort møde den 20. jan så der skulle helst ikke være sket noget inden der 

Men jeg har BARSEL!! YAY! 

AG

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Tsk tsk… AG.. så slår du lige turboen til her til sidst.
Få nu ikke stress!!! Enjoy  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.