Tak skal I ha gørlz..
Ja jeg har jo lige lidt hængeparti mht at blive klar til barn nr. 2 melder sin ankomst.
Imorgen skal jeg ud og hente "stellet" til mon mormors gamle fyldningsseng, som jeg skal ha' malet hvid. Den skal Emsen ha' og så kan bettefisen få hendes lille Per seng.
Og lørdag skal vi så et smut i IKEA hvor vi så skal købe kommode og madras til hende. Og mon ikke der ryger lidt hyggeting i kurven til bettefisens værelse nu vi er derude.
Emsen har min mormors gamle kommode nu, men den er ved at være for lille så den skal bettfisen også arve og så får hun en ny.
Og SÅÅ kan jeg endelig begynde at finde tøjet ned fra loftet og se hvad jeg har, men ikke mindst hvad jeg mangler 
I weekenden fandt jeg barnevognen frem og har fået pillet stof at den så den også kan blive vasket og klargjort, og skal så lige ha' fat i noget til at tage flyveryst fra stellet.
Og så er der 1000 andre projekter jeg kan gå igang med.
Og så får Emily også en del hjemmedage hvor vi skal hygge og nyde at vi er bare os to indtil mor skal deles med lillesøster …
Vi ta' allerede imorgen den første hyggedag, hvor vi henter seng men også skal ned og bytte hendes julegaver 
Så mon ikke jeg nok skal få tiden til at gå?
Har dog et par jobmæssige ting samt et par møder jeg lige skal ha' ordnet INDEN bettefisen kommer. Har et ret stort møde den 20. jan så der skulle helst ikke være sket noget inden der 
Men jeg har BARSEL!! YAY! 
AG
Anmeld