ej, hvor jeg synes Mathilde vokser hurtigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2008

g.seerup

Hejsa.
Den sidste uges tid synes jeg, ligemeget hvad jeg har givet Mathilde på af tøj, at det enten stumper på ærmer i livet eller på benene.. synes det er helt vildt som hun vokser!!!
Hun er 92,6 cm, og er i det sidste halveår vokset 8 cm, så nu synes jeg godt hun snart må holde en pause :)
Vi har lige skiftet alt nattøj ud her i sommerens løb, og så syntes jeg egentlig ve var ved at være med igen...men nej :)
Hvor store er jeres børn?
kan godt se i vuggestuen at Mathilde ligger i den gode ende både i højde og drøjde (14,6 kg), men det passer sammen som det skal sagde lægen da vi var til 2 års undersøgelse :)
Hilsen en træt mor, der kigger snart må kigge dybt i pungen.. :)
Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Hudi

Hejsa!
Ja her er vi også ved at skifte alt tøjet ud. Uma er dog en lille fis på 86 cm og 11,5 kg, men stadig syntes jeg det går hurtigt.
Liva går det rigtig stærkt med. Hun er jo snart 5½ måned, og bruger str 74 8D mine små tøser er blevet store...
Er hun ikke pænt lang Mathilde?
Hilsen Heidi

Anmeld

12. september 2008

3rollinger

Min basse skal vejes og maales idag, saa jeg kommer tilbage med opdaterede maal senere. :)

Knus
Trine

Anmeld

15. september 2008

g.seerup

Til Hudi.
Jo hun er rigtig lang Mathilde, dog er hun længest i overkroppen, og benene følger ikke helt med :) Men det er ligesom hendes far, så sådan skal det jo nok være :)
Knus Gitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.