Hejsa alle!
Nu har jeg endelig fået svar fra min kommune om, jeg gerne må gå på skole til august og "overlade" min søn til sin far.
Jeg går på barsel d. 11 feb. 2011, er sat til 10 marts 2011, og min skole starter medio august (ca)
Men er det forsvarlige som fuldt ammende mor og gøre det?? Jeg mener... Jeg vil gerne igang da jeg ellers skal vente til august 2012 med og komme igang med en uddannelse... Men er det fair overfor min kommende søn??
Hvis han bliver født til tiden, altså d. 10 marts vil han jo være 22-23 uger gammel... eller 5 måneder gammel....
Jeg stoppede sidst med at amme da min datter var 8 måneder - hendes eget valg - og jeg frygter han vil blive unaturligt vænnet fra??
Nu skal jeg gå i skole i samme by som vi bor, og min mand vil kunne komme forbi med junior og få ham "fyldt op" hvis han bliver sulten... Og jeg kan jo malke ud og han kan få det som flaske...
Men kom med jeres bud, er jeg fair overfor min søn? Når jeg er færdig på skolen efter ca 12-13 uger, fortsætter jeg min barsel, det der nu er tilbage, og min mand tager på arbejde igen...
Håber der sidder nogle som er villige til og svare...
Anmeld