Forkølet baby????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Mor Christa

Hello Ladies!!
Jep - min bette Victor er blevet pisse forkølet Han nyser, hoster og har hele hovedet fuld af snot! Han er 1 måned (imorgen )
Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man kan komme af med den dumme forkølelse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

signe.

Tror ikke rigtig du kan komme af med forkølelsen, men du kan lindre lidt ved at give ham saltvandsnæsedråber(fåes på apoteket) lægge ham til at sove sådan at hovedet/overkroppen er lidt hævet, og måske give ham en hue på det er det jeg gør med min søn lige pt som er forkøler OG har fået astmatisk bronkitis...

knus signe

Anmeld

6. januar 2011

Mor Christa

Mor-til-Hasse skriver:

Tror ikke rigtig du kan komme af med forkølelsen, men du kan lindre lidt ved at give ham saltvandsnæsedråber(fåes på apoteket) lægge ham til at sove sådan at hovedet/overkroppen er lidt hævet, og måske give ham en hue på det er det jeg gør med min søn lige pt som er forkøler OG har fået astmatisk bronkitis...

knus signe

Ååh stakkels basse Føler med jer - min blir' så pivet og pjevset når han er forkølet.. Ihh! Og man vil så gerne kunne gøre noget så den forkølelse bare forsvandt! Vil helt sikkert prøve de der saltvandsdråber, og så holde ham varm som du siger med en hue evt.. Mange tak for svar

Anmeld

6. januar 2011

signe.

MissChrista skriver:

Ååh stakkels basse Føler med jer - min blir' så pivet og pjevset når han er forkølet.. Ihh! Og man vil så gerne kunne gøre noget så den forkølelse bare forsvandt! Vil helt sikkert prøve de der saltvandsdråber, og så holde ham varm som du siger med en hue evt.. Mange tak for svar

Ja, man bliver virkelig magtesløs, ville hellere at det var en selv der var syg.-.. håber det hjælper på lille Victor og at han snart er fit for fight igen

Anmeld

6. januar 2011

GUSO

Hej.. Hvis du ammer er det bedste faktisk at sprøjte noget af mælken op i næsen på ham det løsner på det hele.. Jeg renser også næsen for størknet snot(lyder lækkert) med kamille te på en vatrondel.. God bedring med det lille pus.. Camilla

Anmeld

6. januar 2011

Mor Christa

GUSO skriver:

Hej.. Hvis du ammer er det bedste faktisk at sprøjte noget af mælken op i næsen på ham det løsner på det hele.. Jeg renser også næsen for størknet snot(lyder lækkert) med kamille te på en vatrondel.. God bedring med det lille pus.. Camilla

Heej Jamen jeg ammer - det var da en god ide. Det vil jeg prøve. Mange tak for svar!

Anmeld

6. januar 2011

liwsmor

MissChrista skriver:

Hello Ladies!!
Jep - min bette Victor er blevet pisse forkølet Han nyser, hoster og har hele hovedet fuld af snot! Han er 1 måned (imorgen )
Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man kan komme af med den dumme forkølelse ?

salt dåber fra apoteket eller matas og noget sukkervand. og hold øje med feben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.