Så er 2. JDM besøg overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

211 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

L-Mortil3

Der var ikke rigtig noget at sætte en finger på , hun ville dog ikke skønne ham fordi Liam var så lille som han var, og hun derfor ikke vil have jeg skal gå og bekymre mig, hvis nu hun skønnede ham lidt lille. Han ligger med hovedet godt nede i bækkenet, men han er jo ikke så stor endnu, så han kan jo nok nå at vende sig mange gange endnu

Nå men var 29+5 igår ved besøget, SF mål var 27, masser af liv og hjertelyd, BT 110/70, ingen ødemer eller andet.

Så det var jo da så godt som det kunne være.

Nogen andre der har været til JDM for nylig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

AnneBJ

Line&Liam skriver:

Der var ikke rigtig noget at sætte en finger på , hun ville dog ikke skønne ham fordi Liam var så lille som han var, og hun derfor ikke vil have jeg skal gå og bekymre mig, hvis nu hun skønnede ham lidt lille. Han ligger med hovedet godt nede i bækkenet, men han er jo ikke så stor endnu, så han kan jo nok nå at vende sig mange gange endnu

Nå men var 29+5 igår ved besøget, SF mål var 27, masser af liv og hjertelyd, BT 110/70, ingen ødemer eller andet.

Dejligt resultat! Og dejligt hun ikke vil bekymre dig unødigt, selvom det jo kunne være spændende at høre et skøn

Jeg var til JM mellem jul og nytår, også pæne tal, hjertelyd osv. knapt så pænt blodtryk ..

Anmeld

6. januar 2011

piadas

Line&Liam skriver:

Dejligt! Det er altid rart at komme til jordemoder og få bekræftet, at alt er som det skal være.

Jeg er også lige kommet hjem derfra - også her var det som det skulle være. Hun skønnede prinsessen til at være 3 kg., så hun ligger lidt over gennemsnittet. Jeg krydser fingre for, at det fortsætter, for så kan det jo være jeg slipper for at gå helt så meget over tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.