hmm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Alína Hólm

min kæreste vil have posetiv gravidtetstest i fødselsdags gave. han har fødselsdag den 16 januar. jeg er godnok kun 17 og vi har en søn på 15 måneder. jeg vil da gjerne have en hvis det sker, men jeg har ikke lyst til at planlægge det på egen hånd. er jeg mærklig at jeg ikke vil planlægge det? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

B&J

anikaingibjorg skriver:

min kæreste vil have posetiv gravidtetstest i fødselsdags gave. han har fødselsdag den 16 januar. jeg er godnok kun 17 og vi har en søn på 15 måneder. jeg vil da gjerne have en hvis det sker, men jeg har ikke lyst til at planlægge det på egen hånd. er jeg mærklig at jeg ikke vil planlægge det? ..

Nej du er ikke mærkelig... jeg forstår godt du vil vente lidt... jeg vil nu gerne havde der går 3år i mellem vores børn og ikke baren oven i hinanden og alle er jo forskellige  syntes du skal snakke med ham om det og en positivtest kommer jo ikke bare sådan vupti ihihhiih

håber i får snakket om det

Anmeld

6. januar 2011

Alína Hólm

takker :-)

Anmeld

6. januar 2011

SaraLM

Blir svært at nå til den 16 januar (da du formentlig har haft ægløsning i den her omgang og specielt hvis du pt. bruger p-piller)

Og nej synes ikke du er mærkelig, jeg synes bestemt du skal lytte til dig selv her og vente når du nu ikke har lyst til at få en mere lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.