Tynd mave, et tegn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Lotte14

Ja, som overskriften lyder, er tynd mave også et tegn på at der muligvis er ved at ske noget? Spørgsmålen kommer efter at jeg læste at Diana skrev at det startede med at hun rendte på toilettet med tynd mave. Jeg har også siden igår haft tynd mave og utrolig ond i maven, men jeg troede bare at jeg var ved at være godt syg?!

//Charlotte 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

MetteT

Det kan meget nemt være et tegn...  Den formiddag mine veer startede da jeg sku ha Kathrine, rendte jeg nok på toilet 10-20 gange om morgenen... Mine veer startede ved 10 tiden og hun er så født 9.50 dagen efter...

Så der kan sagtens være noget under opsejling..

Held og lykke.. Knus Mette

Anmeld

6. januar 2011

Lene76

Det kan godt være et tegn, men man kan ik vide sig sikke i disse tider men alt det sygedom......

Sender dig lige noget Veestøv...............

Anmeld

6. januar 2011

piadas

Charlotte89 skriver:

Ja, som overskriften lyder, er tynd mave også et tegn på at der muligvis er ved at ske noget? Spørgsmålen kommer efter at jeg læste at Diana skrev at det startede med at hun rendte på toilettet med tynd mave. Jeg har også siden igår haft tynd mave og utrolig ond i maven, men jeg troede bare at jeg var ved at være godt syg?!

//Charlotte 38+1

Det kan sagtens være et tegn. Jeg har læst og hørt mange fortælle om, at det startede med tynd mave, så måske er baby på vej ud til jer!

Anmeld

6. januar 2011

Lotte14

1000 tak for svar allesammen

//Charlotte 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.