Suppekuren? - gode råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Ann.

Hej piger Jeg vil gerne starte på Suppekuren i næste uge - har i nogle gode råd til hvordan man overholder den? Eller bare noget erfaring med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Den lykkelige

Mit råd er: Lad være!!!  Jeg var på den og havde bare dårlig mave helt vildt.. ja undskyld oplysningen.. men puha havde det skidt..

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

TrineLærke skriver:

Hej piger Jeg vil gerne starte på Suppekuren i næste uge - har i nogle gode råd til hvordan man overholder den? Eller bare noget erfaring med den?

Min kæreste var på en af de der suppe kure i 2 måneder næsten (jeg holdte en dag haha) Han tabte sig 18kg, han trænede dog også imens Men det var den der hed forbrændings suppen. FØØØJ

Anmeld

6. januar 2011

Lise

Jeg har 2½ dags erfaring. Det er mange år siden jeg kastede mig ud i projektet, men kan da huske at det var lidt klamt at skulle spise suppen til morgenmad, middagsmad og aftensmad  Og så fik jeg mega ondt i hovedet og havde svært ved at koncentrere mig... stoppede det, og fik det fint med det samme.

Mit råd: Spis evt suppen før et måltid, og så spis en lille portion alm. sund mad bagefter. Så rasler kiloene nok ikke af, men de vil stadig forsvinde, hvis man spiser sundt... Og man vil ikke få det så forbandet dårligt at suppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.