Brugt barnevogn købes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

sne190810

Hejsa og go' formiddag ..  

Min mor og jeg snakkede om her den anden dag, om det ikke ville være nemmere hvis vi anskaffede os en gammel brugt barnevogn, som de kunne have stående hjemme i deres have, til når Sne kom på besøg. Normalt tager jeg toget hjem til dem, og det har jeg jo min egen barnevogn med, men det hænder nu også tit at jeg bliver hentet i bil (SPECIELT når det er det her sne-lorte-vejr) og så er det ase-mase-mini-miny-moo-bov at skulle pakke min barnevogn sammen, ind i bilen osv. gang på gang, bare for at lillefisen kan komme ud og sove, eller gå en lille tur når vi er derhjemme.

Så inden vi begynder den stooore jagt, ville jeg da lige høre herinde om der er nogle af jer som har sådan en sag stående som i gerne vil af med til en rimelig pris ..?  I ved, sådan en barnevogn lidt i stil med sådan en mange har stående på deres altaner.

Håber at høre fra nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

TineA

sne190810 skriver:

Min mor og jeg snakkede om her den anden dag, om det ikke ville være nemmere hvis vi anskaffede os en gammel brugt barnevogn, som de kunne have stående hjemme i deres have, til når Sne kom på besøg. Normalt tager jeg toget hjem til dem, og det har jeg jo min egen barnevogn med, men det hænder nu også tit at jeg bliver hentet i bil (SPECIELT når det er det her sne-lorte-vejr) og så er det ase-mase-mini-miny-moo-bov at skulle pakke min barnevogn sammen, ind i bilen osv. gang på gang, bare for at lillefisen kan komme ud og sove, eller gå en lille tur når vi er derhjemme.

Så inden vi begynder den stooore jagt, ville jeg da lige høre herinde om der er nogle af jer som har sådan en sag stående som i gerne vil af med til en rimelig pris ..?  I ved, sådan en barnevogn lidt i stil med sådan en mange har stående på deres altaner.

Håber at høre fra nogle

Jeg har en gammel Emmaljunga som vi skal af med her om 14 dage Den er ikke køn, men det er vel også ligegyldigt når det er til bedsteforældre-brug. Kan se, at du bor på Østerbro, jeg bor på Frb, så det kunne måske arrangeres

Anmeld

6. januar 2011

sne190810

W010910 skriver:

Jeg har en gammel Emmaljunga som vi skal af med her om 14 dage Den er ikke køn, men det er vel også ligegyldigt når det er til bedsteforældre-brug. Kan se, at du bor på Østerbro, jeg bor på Frb, så det kunne måske arrangeres

Ej, hvor lækkert!

Hvor meget tænker du at du vil ha' for den?

og super bonus med beliggenheden

Anmeld

12. januar 2011

StineW

sne190810 skriver:

Håber at høre fra nogle

Jeg har to barnevogne jeg skal af med. Den ene er er en Basson Grande fra 2008. Brugt til et barn. Helt ok stand. Incl madras, lift, regnslag og myggenet.

Pris 850 kr.

Den anden er en Odder, ca 5 år gammel, brugt til to børn. Her følger der ikke noget med, da vi selv købte den brugt uden udstyr. Vi fik dog aldrig brug for den. X.dream stel. Helt ok stand.

Pris: 1100 kr.

Kan evt smides af i byen et eller andet sted, da min mand kører meget rundt pga hans arbejde.

Hilsen Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.