7. dag på neo....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Hvem?

Åh ja, så blev Hjalte også en uge og vi er fortsat på Neo i Viborg, han er begyndt at tage mere af flasken - spiste hele flasken imorges og tog 40 ud af 50 her i formiddags, vægten er fortsat den samme, så han taber sig da i det mindste sig ikke.....

Vi håber og tror på vi kan komme hjem efter vejningen på Mandag, hvis alt fortsætte sådan her

Vil så gerne hjem til min førstefødte - nu kommer manden herind og være i weekenden, så jeg kan komme hjem til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Happiness

SanneBoe skriver:

Åh ja, så blev Hjalte også en uge og vi er fortsat på Neo i Viborg, han er begyndt at tage mere af flasken - spiste hele flasken imorges og tog 40 ud af 50 her i formiddags, vægten er fortsat den samme, så han taber sig da i det mindste sig ikke.....

Vi håber og tror på vi kan komme hjem efter vejningen på Mandag, hvis alt fortsætte sådan her

Vil så gerne hjem til min førstefødte - nu kommer manden herind og være i weekenden, så jeg kan komme hjem til ham

Må også være hårdt at være væk fra dit andet barn Men dejligt det ser lysere ud! Krydser for at I kan komme hjem mandag!

Anmeld

6. januar 2011

VIPpigen

Åhh, håber i kommer hjem hurtigt. Det er hårdt at man ligger derinde, men man får en god hjælp. Det lyder til han spiser rigtig godt. Jeg lå på neo med en som var født i 33 uge, og hun kom hjem efter lidt over en uge fordi drengen tog flasken hurtigt, vi der skulle/ville amme tog lidt længere tid, fordi vi lige skulle lære det

Alt for i kommer hjem mandag også til (gætter) storebror

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

jeg ønsker og håber alt det bedste for jer.^

Kærligst og knus
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

signe.

de ville ikke udskrive jer med sonde så?

Anmeld

7. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

de ville ikke udskrive jer med sonde så?

Nej, og det havde de aldrig hørt om, desværre.

De siger han hvert fald skal over hans fødselsvægt (mangler 150g for at ramme den) også skal han spise flaskerne døgnet rundt (han får førtsat sonde om natten, da han bare snork sover)....

Tror vi kommer til at være her længe.....

Anmeld

7. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Nej, og det havde de aldrig hørt om, desværre.

De siger han hvert fald skal over hans fødselsvægt (mangler 150g for at ramme den) også skal han spise flaskerne døgnet rundt (han får førtsat sonde om natten, da han bare snork sover)....

Tror vi kommer til at være her længe.....

øv bøv, det var også det de i starten sagde til os.. ´men da han efter 2 måneder på flaske stadig ikek tog hverken hele mængden eller alle gangene i døgnet gav de os lov til at ¨å sonden med hjem.. ellers var vi nok først blevet udskrevet i dec i stedet for okt...

det lidt øv de retningslinier de altid føler de skal følge.. hasse skulle også gerne tage omkring 500 g på hver 14 dag og det har han ALDRIG gjort... og lægerne står i kø for at sige hvor slemt det er, men han atger cirka 400 g på hver 14 dag, så kan helt ærligt ikke se den store problematik.. men de har jo sådan en pæn graf de skal følge.. suk...

Anmeld

7. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

øv bøv, det var også det de i starten sagde til os.. ´men da han efter 2 måneder på flaske stadig ikek tog hverken hele mængden eller alle gangene i døgnet gav de os lov til at ¨å sonden med hjem.. ellers var vi nok først blevet udskrevet i dec i stedet for okt...

det lidt øv de retningslinier de altid føler de skal følge.. hasse skulle også gerne tage omkring 500 g på hver 14 dag og det har han ALDRIG gjort... og lægerne står i kø for at sige hvor slemt det er, men han atger cirka 400 g på hver 14 dag, så kan helt ærligt ikke se den store problematik.. men de har jo sådan en pæn graf de skal følge.. suk...

Ja, de jo nød til at have deres på den rene... Men det godt nok træls, men nu har manden meldt barsel til sin mester fra Mandag af, det betyder at min ældste dreng kan komme hjem og være og ikke er afhængig at af blive passet hos mormor og morfar, så jeg smutter hjem og er ved ham her i weekenden også må vi se fra mandag, hvem der skal på sygehuset og hvem der bliver hjemme ved Lauge...

Anmeld

7. januar 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Ja, de jo nød til at have deres på den rene... Men det godt nok træls, men nu har manden meldt barsel til sin mester fra Mandag af, det betyder at min ældste dreng kan komme hjem og være og ikke er afhængig at af blive passet hos mormor og morfar, så jeg smutter hjem og er ved ham her i weekenden også må vi se fra mandag, hvem der skal på sygehuset og hvem der bliver hjemme ved Lauge...

hvor er det øv for jer.. også træls manden skal bruge sin barsel, inden den ebtte kommer hjem min mistede hans barsel fordi han ikke brugte den inden de 14 uger.. vi var indlagt i 22 uger jo. og vi havde fået at vide at han SAGTENS kunne gemme hans barsel til den bette kom hjem. Det kunne han så ikke

Anmeld

7. januar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

hvor er det øv for jer.. også træls manden skal bruge sin barsel, inden den ebtte kommer hjem min mistede hans barsel fordi han ikke brugte den inden de 14 uger.. vi var indlagt i 22 uger jo. og vi havde fået at vide at han SAGTENS kunne gemme hans barsel til den bette kom hjem. Det kunne han så ikke

Åh hvor træls, jeg kommer ikke til at bruge hele min barsel, så vi kan altid forlænge min mands med 1-2 uger, når vi kommer hjem, så kan han jo få dagpenge på det sidste tids barsel, hvis det overstiger de 14 dage med løn, så det jo fint.

Men spl. har lige været her og nu skal han kun spise hver 3 1/2 time med 70 ml også have flaske døgnet rundt, så det lyder jo fint, og hun mente også at stuegangen mandag ville blive positiv for os, men hun ville selvfølgelig ikke love noget, men hun er da ovre og hente folder med udskrivning og liste til når man kommer hjem, så vi håber når weekenden er ovre at vi er samlet som familie igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.