Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: OPDATERING: De er hjemme stadig, veerne bider lidt mere, men er uregelmæssige. Diana er ved godt mod og håber (det er nogle timer sien jeg fik sms'en, men skulle lige spise, putte osv.) at prinsessen er ude inden i morgen hvor hendes svigerinde skal sættes i gang.
OPDATERING: De er hjemme stadig, veerne bider lidt mere, men er uregelmæssige. Diana er ved godt mod og håber (det er nogle timer sien jeg fik sms'en, men skulle lige spise, putte osv.) at prinsessen er ude inden i morgen hvor hendes svigerinde skal sættes i gang.
Ih hvor spændende!!!
HEP HEP HEP Diana! Skal vi lige have en kvartalsbaby imorgen også - det kunne være så fint!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaaa, kom så Diana!
Men du skal til at have travlt, hvis det skal nåes inden imorgen!
piadas skriver: Jaaa, kom så Diana! Men du skal til at have travlt, hvis det skal nåes inden imorgen!
Pia altså! Du er en fantastisk hepper! Elsker din smiley!
AnneBJ skriver: Pia altså! Du er en fantastisk hepper! Elsker din smiley!
Hæhæ, men jeg laver sgu heller ikke andet end at sidde foran computeren, fordi jeg skal heppe hele tiden!!!
Men det gør jeg gerne!
...................hep hep hep hep ..........og mere HEEEEP!!!
Yay! Flere babyer i vores kvartal!
HEP, HEP, HEP!!! Hvor dejligt at der allerede sker noget, så hun ikke skal gå to uger over, når det nu ikke ligefrem har været en drømmegravditet
GO GO GO GO GO GO GO GO!!!!!
Stine og Lisa.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128