jeg er bare ..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

june1987

jeg havde sat mig et mål i søndags at jeg vil tabe mig et kg på en uge og det er hermed gjort her til morgen - 1 kg så det bliver mine del mål 500-1 kg hver uge så sker der sku noget

skal ind og se klovn idag så fejeret det bliver det skam. 

og så har jeg den bedste nyhed ever, jeg er stærkere end en der har titel som stærkeste strongwomen så jeg skal ti lkonku. i år og jeg slår hende det bliver så vildt så der kommer helt sikker en første plads til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Bavianis

june1987 skriver:

jeg havde sat mig et mål i søndags at jeg vil tabe mig et kg på en uge og det er hermed gjort her til morgen - 1 kg så det bliver mine del mål 500-1 kg hver uge så sker der sku noget

og så har jeg den bedste nyhed ever, jeg er stærkere end en der har titel som stærkeste strongwomen så jeg skal ti lkonku. i år og jeg slår hende det bliver så vildt så der kommer helt sikker en første plads til mig

Hold da op. Du er virkelig en kvinde der sætter sig et mål - og når det. Flot!

Det kunne jeg da lære lidt af...

Anmeld

6. januar 2011

june1987

Bavianis skriver:

Hold da op. Du er virkelig en kvinde der sætter sig et mål - og når det. Flot!

Det kunne jeg da lære lidt af...

tak tak tak

sådan har jeg skam ikke altid været, det er bare kommet inden for de sidste 6 mrd, med at jeg kan og jeg vil. 

og for at nå mine mål spiser jeg sundere eller motionere mere 

så man kan godt hvis man virklig vil for jeg har slet ingen rygrad haft til at orke det men hvad man ikke har, kan man få

Anmeld

6. januar 2011

B&J

sådan det er bare super godt klaret...

og hold da op en første plads det må være så vildt glæder mig virkelig til du skriver af du har vundet den første plads og vi kan se billeder

Anmeld

6. januar 2011

mortilfreja

june1987 skriver:

Hvordan har du båret dig ad?? Jeg vil med på vognen med 1 kg om ugen

Anmeld

6. januar 2011

june1987

mortilfreja skriver:

Hvordan har du båret dig ad?? Jeg vil med på vognen med 1 kg om ugen

jamen jeg har løbet 2*-15 min hverdag, så har jeg spist sundt og drukket en masse vand og slet ikke rørt noget usundt overhovedet

og det fortsætter jeg så med igen i næste uge 

Anmeld

6. januar 2011

june1987

B&J skriver:

sådan det er bare super godt klaret...

og hold da op en første plads det må være så vildt glæder mig virkelig til du skriver af du har vundet den første plads og vi kan se billeder

tusind tusind tak.

ja det bliver så vildt, så bliver jeg sku kendt for noget andet, min kæreste siger at når jeg får 1 pladsen løber han op og kysser mig i gulvet som en anden tyr haha 

for han ved jeg kan og han råber af mig så bliver jeg lige 20 kg stærkere som regl 

så jo jeg kan vinde løfter allerede mere end hende som har titelen

Anmeld

6. januar 2011

B&J

june1987 skriver:

tusind tusind tak.

ja det bliver så vildt, så bliver jeg sku kendt for noget andet, min kæreste siger at når jeg får 1 pladsen løber han op og kysser mig i gulvet som en anden tyr haha 

for han ved jeg kan og han råber af mig så bliver jeg lige 20 kg stærkere som regl 

så jo jeg kan vinde løfter allerede mere end hende som har titelen

ej hvor fedt... få lige en til af optage det på video jeg vil se når han løber op og kysser dig i gulvet hihihihi det må se død fedt ud

Anmeld

6. januar 2011

june1987

B&J skriver:

ej hvor fedt... få lige en til af optage det på video jeg vil se når han løber op og kysser dig i gulvet hihihihi det må se død fedt ud

haha det skal jeg da nok lige prøve griner

men ja han er ikke rigtigt rask, men han er så stolt af mig, snakker hele tiden om hvor stærk osv jeg er så sødt 

men ja det kommer til at se sjovt ud

Anmeld

6. januar 2011

B&J

june1987 skriver:

haha det skal jeg da nok lige prøve griner

men ja han er ikke rigtigt rask, men han er så stolt af mig, snakker hele tiden om hvor stærk osv jeg er så sødt 

men ja det kommer til at se sjovt ud

nåååå hvor er han sød

hihihi ja mega sjovt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.