Alternativ til rugbrød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

birthee

Min søn går i børnehave, hvor de selv skal have madpakke med... de sidste dage har hele hans madpakke været med hjemme, så vil gerne finde et alternativ til rugbrød... Hvad får jeres med i børnehave???

Gode idéer modtages gerne!!!

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

JulieE

Nu ved jeg ikke hviolken slags rugbrød du har givet din søn med, men jeg har gode erfaringer med at skrifte rugbrødstype, når de begynder at gøre træt i madpakken. Altså er det rugbrød med kerner, så skift til nogte lysere f.eks bondebrød og omvendt...

Derudover har mine to (4 og 6½ år) tit rester med fra aftensmaden. F.eks en lille bøtte med pasta eller kartoffelsalat, et mini pitabrød med fyld eller en lille wrap.

Derudover har de altid 2-3 slags grønt med. Spiser de ikke rugbrøden, guffer de som regel det grønne

Smil fra

Julie

Anmeld

6. januar 2011

betski

birthee skriver:

Min søn går i børnehave, hvor de selv skal have madpakke med... de sidste dage har hele hans madpakke været med hjemme, så vil gerne finde et alternativ til rugbrød... Hvad får jeres med i børnehave???

Gode idéer modtages gerne!!!

Knus Birthe

Jeg har en datter som i perioder slet ikke kan få rugbrød i sig. Jeg giver hende så en ristet rugbolle, fibertoast eller et knækbrød mærket sport ++. I disse produkter er der godt med kostfiber i, og det mætter derfor fint

Anmeld

7. januar 2011

Fines mor

Jegvil også sige nogle gode grovbrød :-) Evt. Grovboller med fyld.

Anmeld

7. januar 2011

Miamaja

Polsegifler og blode tortillas med smeltet ost imellem er et hit i madpakken her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.