over tid men negative test stadig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

O&L

heeej med jer alle =)

jeg er lidt ny herinde og har ikke skrevet før.. men nu gør jeg det sku!

jeg skulle have haft min mens søndag den 2 januar, og ja normalt kommer den præsis eller dagen før.. jeg stoppede med p-piller i august og siden da har den været reglmæssig hmm

men har taget 4 graviditetstest siden søndag (en hver morgen) og den viser stadig negativ.. øv øv... nogen som har prøvet lignende?, og som stadig kunne teste positiv nogle flere dage efter?

håber der kommer en lille smule svar til mig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

britze

hej..

jeg sidder  i præcis samme situation som dig.. skulle have haft min mens den 1.jan, men tester også negativt.

læste om nogle herinde der fortalte at der var gået op til 14dage inden de testede positiv.

snakkede også med min læge igår, som sagde at hvis jeg stadig testede negativ i næste uge, skulle jeg komme op og få lavet en blodprøve..

så tror bare at man skal tage det roligt og give det en uges tid mere.

håber det hjælper lidt

Anmeld

6. januar 2011

O&L

tusínd tak for svaret  det hjalp lidt..

og så er der jo stadig håb for os

Anmeld

6. januar 2011

Chr-Hei

Maria89 skriver:

heeej med jer alle =)

jeg er lidt ny herinde og har ikke skrevet før.. men nu gør jeg det sku!

jeg skulle have haft min mens søndag den 2 januar, og ja normalt kommer den præsis eller dagen før.. jeg stoppede med p-piller i august og siden da har den været reglmæssig hmm

men har taget 4 graviditetstest siden søndag (en hver morgen) og den viser stadig negativ.. øv øv... nogen som har prøvet lignende?, og som stadig kunne teste positiv nogle flere dage efter?

håber der kommer en lille smule svar til mig  

Jaa det kan sagtens lade sig gøre. Din mens kan også udeblive en måned (det gjorde den for mig) fik bare aldrig min mens igen da jeg så var gravid måneden efter ...

Jeg havde svært ved at danne de såkaldte graviditets homoner hcg (tror jeg de kaldes) syntes du ska skyde det hen nogle dage også prøve igen...

for den er der for dig om nogle dage

Anmeld

6. januar 2011

O&L

tusind tak =)

det tror jeg at jeg vil gøre så

ogfor at det ikk kommer

Anmeld

5. februar 2011

smiley83

jeg er i samme båd som jer, vil meget gerne høre om nogen af jer fik testet positiv

Anmeld

5. februar 2011

camillahej

samme båd havde dog en positiv test den 19 januar men har ingen mens haft siden 30 december..

efter den dag jeg testede positiv den 19 har jeg kun haft negativ indtil idag fik en positiv igen men den er ULTRA svag. virkelig så kan godt være den er falsk!

Men der er ikke andet for end at vente og vente øv!

God Lørdag  for der er noget i din mave!

Anmeld

5. februar 2011

Mussi30

Sidder også i nøjagtig samme situation

Både urintest og blodprøve er negativ, og jeg er nu gået 3 uger over tid. Så jeg skal igen have ringet til lægen på mandag.

Men det kan lige så nemt være vores krop (og hjerne) der spiller os et pus

Anmeld

5. februar 2011

Karina1

Det er det samme her

Havde min menstration d. 30.nov og kan ikke teste positiv, men skal til lægen på tirsdag og undersøges. Håber håber håber virkelig der er en bette bebs i min mave <3

Krydser fingre for dig  

Anmeld

16. februar 2011

Miss P

Det er ikke let når man slet ikke ved hvordan man skal forholde sig... Speciels

t svært når man ikke vil fortælle venner og familie at man gerne vil være gravid..

Hvordan har i andre det med det?

Det værste er hele tiden at få smidt standard sætningen i hovedet, " nå nu må det da vist også være jeres tur hvaa!"

Det sårer hver eneste gang.. Specielt når alle omkring en blir gravide og har fået små dejlige børn.. De skulle bare vide at man har forsøgt i næsten et halvt år.... SUK

Jeg havde min sidste mens dag den 11 januar.. og pjejer regelmæssigt at få min mens regelmæssigt.. cyclus ca 29-30 dage.. Hvordan skal jeg forholde mig.. Har taget 2 teste, men uden to strejer.

Håber på et svar, for nøøj hvor føler man sig lidt ensom...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.