Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Godmorgen alle i skønne damer:0) Efter forespørgsel igår viser jeg frem min mave:0) Er idag 25+4 og har dt godt. Mærker masser af liv hver dag. Trætheden er så småt begyndt at komme tilbage, men det er ikke helt så slemt endnu:0) Jeg ved ikke hvad vøgten siger, da vores er i stykker, så har ikke vejet mig længe, men tror ikke jeg har taget det vilde på 3-4 kilo max vil jeg skyde på:0) I går var vi ude og købe tvillingevognen - en Emmaljunga Twin Nitro i farven pro coffe - så nu venter vi bare i spænding på at den kommer hjem:0) Det øverste billede er fra idag med Arthur i maven 25+4 og det nederste er fra da jeg ventede Anton hvor jeg er 25+3:0) Bare til sammenligning:0) Hav en dejlig dag Knus Christina,som beklager pletterne på spejlet - men Anton baderpå bordetoghan palsker så vildt med vand:0)
Godmorgen alle i skønne damer:0)
Efter forespørgsel igår viser jeg frem min mave:0)
Er idag 25+4 og har dt godt. Mærker masser af liv hver dag. Trætheden er så småt begyndt at komme tilbage, men det er ikke helt så slemt endnu:0)
Jeg ved ikke hvad vøgten siger, da vores er i stykker, så har ikke vejet mig længe, men tror ikke jeg har taget det vilde på 3-4 kilo max vil jeg skyde på:0)
I går var vi ude og købe tvillingevognen - en Emmaljunga Twin Nitro i farven pro coffe - så nu venter vi bare i spænding på at den kommer hjem:0)
Det øverste billede er fra idag med Arthur i maven 25+4 og det nederste er fra da jeg ventede Anton hvor jeg er 25+3:0) Bare til sammenligning:0)
Hav en dejlig dag
Knus
Christina,som beklager pletterne på spejlet - men Anton baderpå bordetoghan palsker så vildt med vand:0)
Hvor er det bare en super flot mave søde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor har du bare allerede en stor smuk mave - det går dævsme stærkt!
...by the way, SKØN klapvogn I har købt!!
Hvor er du fin
Åhh alle i søde piwer:0)
Jeg bliverså glad og rørt, og ville helt vildt gerne svare Jer alle sammen hver og en, men laver lige en fælles en:0)
Tak for alle Jeres søde kommentarer:0)
Luv you all
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128