Kort fortalt har min pige (på 8 mdr.) sovet elendigt siden hun var 3 mdr. Når jeg siger sovet elendigt så har hun haft 10+ opvågninger i løbet af en nat!
Så skete der dog et eller andet, og hun har lige haft 2 uger hvor hun sov igennem uden en eneste opvågning

MEN siden mandag har vi været tilbage i det gamle mønster

Og i nat har været hel slem, vi har ikke sovet mere end 15 min af gangen og så er hun vågnet og har været urolig igen

Hun har været ved ørelæge, og han mener hun skal have dræn i (hørelsen er meget nedsat pga. væske), men vil helst vente til hun er 1 år eller vejer 10 kg så længe hun ikke er generet af det. Og ja det var så lige i forbindelse med den periode hun sov igennem vi var ved ørelægen

Men nu er det så jeg ikke helt kan gennemskue om det reelt set ER ørerne der driller om natten...? For så kan jeg ikke helt forstå at hun trods alt havde 14 dage hvor hun sov igennem...
Hvis det er ørerne så skal jeg bare ringe, og så vil han gerne give hende dræn i med det samme, men hvis ikke ørerne generer vil vi selvfølgelig foretrække at hun først får dræn i når hun opfylder det med de 10 kg/over 1 år..
Hun er ikke ked af det om natten, og skriger ikke, men ligger og brokker sig og er meget urolig. Hun sover fint om dagen.
Elias er også ørebarn, men han skreg bare han kom ned at ligge på puslepuden, gik i sultestrejke og var generelt meget tydligere generet af ørerne end Alberte umiddelbart virker...
Anmeld