hvor tidlig har i testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Lilac

3+4 tror jeg - nogle dage inden forventet mens - svag positiv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Pullemulle

Valle81 skriver:

Hejsa,

Med Asta var jeg meget laaaaangt henne - uge 8 stykker tror jeg, men det var fordi det var "uuuuupser"og ikke lige havde regnet med jeg var gravid:0)

Så varderde to andre gange en blev til en SA og en til skønne Anton og der testede jeg positiv omkring forventet mens tidspunkt.

Med lille Arthur imaven testede jeg postivt da jeg var 2+4 så vidt jeg husker - vidste bare jeg var gravid og den var positivogblev ved medat være det - og er idag 25+4:0)

Knus og krydsede dingre til dig:0)

Christina

Det er da vildt allerede at kunne teste positiv 2+4. Jeg er ny her og prøver selv at blive gravid, men jeg har aldrig hørt om at man kan teste positiv så tidligt. Hvordan kan det være at du testede så tidligt? Havde du bare på fornemmelsen at den var der?

Anmeld

10. januar 2011

Valle81

Pullemulle skriver:

Det er da vildt allerede at kunne teste positiv 2+4. Jeg er ny her og prøver selv at blive gravid, men jeg har aldrig hørt om at man kan teste positiv så tidligt. Hvordan kan det være at du testede så tidligt? Havde du bare på fornemmelsen at den var der?

Hejsa,

Ja jeg vidste bare at jeg var gravid - sagde til min kæreste at nu købte jeg en testfor jeg varbare helt sikker på at jeg var gravid.

Stod der medmin knap 3 mdr gamle søn og vidste det bare.

Så købte en test og den var positiv - svag men den var det - og jeg testede så to dage senere og 2 dage senere igen og den var god nok.

Til NF scanning blev jeg sat til at være 3 dage længere henne end jeg regnede med, så har nok haft en tidligægløsning.

Christina

Anmeld

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

Lige som flere af de andre skriver, testede jeg også positiv dagen efter forventet mens Den blev lige så stille positiv - men ikke hamrende tydeligt. Så tog jeg en to dage efter og den var bragende positiv med det samme var 4+2 og 4+4

Anmeld

10. januar 2011

Molly8

mamiolvi skriver:

Hej...
Hvor tidlig har i testet positiv på jeres graviditets teste....

Allerede på 6. dagen efter insemination kunne jeg se en svag streg. Testen var fra billigteste.dk Herefter måtte jeg vente yderligere 14 dage for at tage den "officielle". Den var til gengæld meget tydelig.

At jeg tog den første test så tidligt skyldtes, at jeg allerede da havde graviditetstegn: Ømme bryster og øget lugtsans..

Held og lykke med det.

Kh Molly

Anmeld

10. januar 2011

Fru Nielsen

3+4

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Jeg har aldrig testet før tid, så jeg kan jo ikke sige, hvor tidligt jeg kunne have haft en positiv test. Men jeg testede da jeg var gået 2 dage over tid, og der var den meget tydlig positiv

Anmeld

10. januar 2011

Najsen86

da jeg var 3+3.. det var med clearblue.. de virker bare

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

3+4, og den var faktisk ret tydelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.