Carina87 skriver:
Jeg var til JM i går 38+5. Det var jeg også i sidste uge, men tænkte at tiden jeg fik til i går nok var meget normal, når nu vi er så tæt på... Men nej, det var en fejl fra hendes side. Heldigvis tog hun mig ind alligevel og hun mærkede, lyttede og alt var perfekt
Maven er sunket og krapylet står bare total fast og er godt på vej mod de 3500g. Så hvorfor ikke bare komme ud til dine meget utålmodige forældre? 
Derudover kunne JM mærke en lille arm ved siden af hovedet. Det er altå en lille superman/woman vi skal have os
Selvom h*n er færdig og klar til at komme ud har jeg en følelse af at det aldrig sker... JM var ikke særlig opmuntrende, men gav mig en tid til d. 17. hvor vi skal snakke i gangsættelse, som tidligst vil blive d. 28. !! Jeg var helt målløs og tænkte "jeg har jo termin d. 14. og det var meningen jeg skulle føde 14. dage før - det gør de andre i min familie!" Så jo, selvom jeg har kæmpet for ikke at bilde mig selv ind at jeg ville føde før tid, blev jeg skuffet og føler allerede jeg er gået over tid... Dumme mig
Ingen mavebilleder i dag, men måske i morgen... Jeg er godt nok dårlig til at få dem taget, og min veninde spør hver gang vi ses "Får I nu taget mavebilleder" Æææ nej...?!
Julepynten blev taget ned i går og Martin og tog dansen med støvsugeren, så mon ikke jeg burde gøre det sidste rent nu
Og ved I hvad han også gjorde??? Måtte ikke tage billede af det, selvom jeg havde virkelig meget lyst - han lagde neglelak på mine tæer! Selvom han ikke forstod hvorfor når jeg hele tiden har strømper på. Men jeg trængte til at føle mig lidt pæn, så han gjorde det
HAM elsker jeg!
Håber I får en dejlig dag! Min skønne mor kommer med rundstykker om snart, så må hellere hoppe i bad.

Dejligt at hun tog dig ind alligevel, nu du var der.
Jeg synes, det er så dejligt at få at vide, hvor stor baby er, hvordan h*n ligger osv. Vil det sige, at når du skal føde, kommer h*n ud med en arm sammen med hovedet? Er der ikke chance for, at h*n flytter armen væk?
Altså jeg tror ikke, det har den store betydning, da mange jo har født en superman/woman før dig, men alligevel...!
Det er også rart, at hovedet sidder fast nu, så du kan tage det stille og roligt nu, hvis vandet går!

Jeg kan SAGTENS forstå din utålmodighed, når de andre i familien har født 14 dage før. Jeg havde det på samme måde første gang, jeg skulle føde. Jeg havde jo hørt, at man bare skulle se på, hvordan ens mor havde født og så ville man selv få det nogenlunde på samme måde! Øhh, nå
! Min mor fødte 9 dage før tid første gang og anden og tredje gang var det +/- en dag i forhold til termin. Hun havde tre rigtig nemme fødsler.
Jeg gik jo selv 19 og 15 dage over de to første gange og havde to lange fødsler, hvor af det ene endte i akut KS. Så det stemmer i hvert fald ikke overens med min mors forløb! Jeg HÅBER selvfølgelig på, at fordi jeg fødte naturligt sidste gang, kan det lade sig gøre igen - og at forløbet bliver knap så langt, fordi min krop har gjort det en gang før, men jeg forsøger at forberede mig selv på det værste, selv om man ikke kan lade være med at forestille sig diverse drømmefødsler!
Jeg sender lige en masse vestøv afsted til dig, for h*n må da snart komme ud - og så krydser jeg fingre for, at h*n bare driller lidt, fordi h*n ved, I er utålmodige!!

Haha, hvor godt forresten. Det kunne være man skulle overveje det med neglelakken, så man ser pæn ud til fødslen. Jeg er sgu bare ikke sikker på, at det hjælper! Jeg ligner i hvert fald lort på de billeder, vi har fra sidste gang, jeg fødte med morgenhår osv.!

og så lige lidt mere vestøv!