Hjemmelavet uro??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Albert/Alberthe1

Hej de kreative damer...

Jeg vil frygtelig gerne lave en uro til den kommende prinsesse! Det er meningen den skal hænge hen over pusslebordet, men kan simpelthen ikke finde nogle søde nogle! Så jeg tænkte at der måske var nogle andre herinde, som har haft samme tanke som jeg og lavet nogle super søde uroer til deres barn/børn??

Håber der er nogle der kan hjælpe!

Hilsen Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

CA

Hvad med at hækle nogle små dyr, eller klippe noget ud i flot papir? Du kan også sætte en lille klokke i, så det gir lidt lyd når du puster til den...

Ville gerne sætte et link ind til mine billeder af værelse inkl. begge hjemmelavede uroer, men den vil ikke i dag. Du kan gå ind i min profil, oprettede debatter og finde den der hedder "Så er det igen tid til opdatering" Ja, altså hvis du vil se dem og blive inspireret...  

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Carina87 skriver:

Hvad med at hækle nogle små dyr, eller klippe noget ud i flot papir? Du kan også sætte en lille klokke i, så det gir lidt lyd når du puster til den...

Ville gerne sætte et link ind til mine billeder af værelse inkl. begge hjemmelavede uroer, men den vil ikke i dag. Du kan gå ind i min profil, oprettede debatter og finde den der hedder "Så er det igen tid til opdatering" Ja, altså hvis du vil se dem og blive inspireret...  

Lurede lige med, de er bare fine dine uroer- tror da jeg må igang med sådan en til min lille mand. har du selv hæklet de der fugle??

Anmeld

6. januar 2011

CA

Chatarina skriver:

Lurede lige med, de er bare fine dine uroer- tror da jeg må igang med sådan en til min lille mand. har du selv hæklet de der fugle??

Tak Nej, fuglene er min søsters værk. De er så søde! Hun har "bare" hælet en bold og så sat næp og vinger på bagefter. Øjnene er palietter(staves?)

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Carina87 skriver:

Tak Nej, fuglene er min søsters værk. De er så søde! Hun har "bare" hælet en bold og så sat næp og vinger på bagefter. Øjnene er palietter(staves?)

uhhh jeg duer slet ikke til at hækle, men skønne er de i hvert fald

Anmeld

6. januar 2011

tinasmor

Så en i tv hvor storbror havde lavet en uro til ny lillesøster. havde lavet 5 perleplader (de der figurer) og så var de hængt op på to pinde som var samlet som et kors. Meget personligt synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.