er han for gammel til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

SussieThyssen

Fisenberg skriver:

ja nu har jeg så mødt en eller retter sagt han har mødt mig

han kom for at lave vores kloak

men ja han er super sød men har jo kun mødt ham en gang

det var ham der skarev til mig bagefter og spurde om jeg havde lyst til at skrive med ham

så ja han virker sød og rart og ja der er helt sikkert noget der der kunne virke

MEN han er 37 og jeg er 25

jeg har en lille pige på et år (skræmmer ham ikke) og han har ingen børn

men kan alder blive et problem???

Ehmmm..du giver da ikke mange afstemningsmuligheder, og jeg kan ikke stemme på den du har lagt op.
Og NEJ, han er ikke for gammel.
Min mor blev gift med min far da hun lige var blevet 18 og han var 32.
Der var 17 år mellem min faster og onkel, der er 13 år mellem min mand og mig, og der var 19 år mellem min fars moster ogh onkel. Skal jeg blive ved??
Kærlighed spørger ikke om alder, hvis det er den rigtige du har fundet.
Så go ahead søde og nyd jeres kærlighed

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

SussieThyssen

Nattøs skriver:

selvfølgelig kan du da det smiler.

Min skat er 37 og jeg er 21 vi har holdt sammen nu i 10 måneder og mødte hinanden på bibloteket.

Ihhh hvor er det spændende...den historie vil jeg da gerne høre

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

Amso skriver:

Hvorfor lade kærligheden gå forbi sin næse, på grund af "normer"?? No way..!  

Der er 14 år mellem mig og min kæreste. JEg er 21 og han er 35. Vi har været sammen over 3 år nu, og har det helt vidunderligt. Vi tænker ALDRIG på aldersforskellen, og gør vores omgivelser heller ikke længere, fordi de kan se hvor glade vi er for hinanden..!

Hold dig ikke tilbage, i hvert fald ikke på grund af alderen.

Uhhh hvor er det dejligt at høre

Anmeld

6. januar 2011

millesofie

tak foe alle jeres søde og dejlige svar (og f... der kom mange) der skete noget da jeg lavede afstemningen så jeg fik ikke lavet den færdig

men jo i har jo nok ret, det er bare lidt svært for mig da jeg altid har haft lidt yngere fyre (altså yngere end mig)

så blev bare lidt panikken og tænke på at han jo snart er 40 og måske bliver han gammel og kedelig

men så kom fornuften for han har ingen børn men vil SÅ gerne have nogle, har har stort set de samme forventninger til fremtiden som jeg har, han har masser af egene interesser og han synes jeg er dejlig med morgenhår hvilket jo fuldstændig afgøre sagen for med en pige på et år og en skøn lillebror på 5 så er morgenhår en del af looket

men 1000 tak fordi i fik mig til at se fornuften man kan sgu altid regne med jer damer

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

Hvis i kan li' hinanden så fuck da alderen! Jeg er 24 og min kæreste er 32, og jeg har aldrig været så glad nogensinde!

Go for it!

Anmeld

6. januar 2011

Lisbeth1985

Kærlighed har ingen alder

Anmeld

6. januar 2011

june1987

altså før i tiden havde jeg sagt "go for it" men efter at have været i forhold med to der var så meget ældre end mig som i evt er, vil jeg ikke gøre det igen, jeg troede også at kærlighed ingen alder havde, men i den alder har de bare oplevet meget mere, og ser ikke livet som vi gør på samme måde og det opdagere du måske ikke nu men på længere sigt sådan har det ihvertfald været her.

nu da jeg har fundet en på min forholdvis på mini egen alder hold kæft hvor har jeg savnet det som min kæreste kan give mig, det er at få lov at være ung på en anden måde nu tænker jeg ikke på druk osv fordi mig og kæresten drikker ikke. men bare mange af de ting.

jeg vil helt sikkert aldrig have en ældre fyr igen 

men hvis det er det du vil så "go for it" man lærer hele tiden igennem livet

Anmeld

6. januar 2011

Karo

Nej, jeg syndes ikke han er for gammel.

Men nu er der også 20 år mellem min mormor og morfar.

Anmeld

6. januar 2011

B&J

hvis han virkelig er sød så hop på ham hihihi... alderen har ingen betydning.. det er kærligheden der er 11år mellem mig og min kæreste

Anmeld

6. januar 2011

Jarnsaxa

Har ikke stemt, da muligheden "go for it!" ikke var der :p For det er dét, jeg synes, du skal. Det er 10 år mellem mig og min, og det er da kun en fordel på nærmest ALLE områder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.