Positiv hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Nattøs

Hej alle sammen.

Hvornår blev i testet positiv? hvor langt var i henne?

Jeg skal til lægen i morgen og have undersøgt, min konstant kvalme

Men testen jeg tog her hjemme for 2 uger siden, var negativ og har haft det røde.

knus nattøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Ka+Ma=Be

Jeg testede da jeg var en dag over tid (Mest fordi det var nytårsaften og meget rart at vide om man skulle holde sig fra alkoholen) Den blev hurtigt positiv men ikke med det samme.

To dage efter to jeg en test mere (for mandens skyld ) og den var positiv lige med det samme og mere tydelig.

Det skader jo aldrig at tage en test, men ville måske lige vente hvis du alligevel skal til lægen Så kan han/hun jo finde ud af det for dig - tilmed gratis.

Anmeld

5. januar 2011

Ka+Ma=Be

Var forresten 4+2 og 4+4 da jeg testede

Anmeld

5. januar 2011

Nattøs

Katte87 skriver:

Var forresten 4+2 og 4+4 da jeg testede

hvad betyder de tal

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Nattøs skriver:

hvad betyder de tal

det betyder at hun var 4 uger og 2 dage henne da hun testede første gang, og 4 uger og 4 dage henne da hun testede anden gang

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Jeg var gået 2 dage over tid da jeg testede, og indenfor ½ minut var der 2 tydelige streger

Anmeld

5. januar 2011

JuelZ

jeg testede positiv 1 uge før jeg skulle have min mens.. og da jeg ikke fik min mens tog jeg en mere som var bragende positiv og var 4+0 da jeg testede første gang positiv og er nu 9+5

Anmeld

5. januar 2011

Nattøs

Carina1977 skriver:

Jeg var gået 2 dage over tid da jeg testede, og indenfor ½ minut var der 2 tydelige streger

godt du lige kunne oversætte til dansk

Ih har igen lige brugt en krig med opkast mega træls. Men håber på at lægen finder grunden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.