Hvornår fik jeres barn en rytme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Rsa

Ved godt, at det er meget forskelligt fra barn til barn...

Men kunne alligevel godt tænke mig at høre hvornår jeres børn begyndte at få noget der lignede en søvn rytme?

Har selv en skøn lille prinsesse på 2 uger, der absolut ingen rytme som så har, andet end at hun synes det er fantastisk at være vågen om natten! Forventer heller ikke at hun har nogen rytme nu og selvom hun er min nr.2 er der altså 9 år mellem dem og jeg har ret svært ved at erindre hvornår min store søn i sin tid fik nogenlunde noget man kan kalde søvnrytme...

Vh. Rsa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Lolli

Dælme et godt spørgsmål. Min pige er også 2 uger og det ser ud som om hun er begyndt på en lang lur om formiddagen og vi kan ligge hende i vuggen her ved 21-22 tiden. Men det er vist også det eneste rytme vi har nu. Min første er kun 3 år og kan overhovedet ikke huske hvornår han fik en rytme. Så jeg følger lige med i den her tråd.

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Min søn var 3 mdr. da han havde en rimelig god rytme

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Sjovt at i ikke kan huske det. Min søn er 10½ år, og jeg kan sagtens huske, hvornår han fik en god rytme  tror også det hænger sammen med at han først fik en god rytme, da vi gik over til flasken....så det er måske det jeg husker hehe

Anmeld

5. januar 2011

Lolli

Carina1977 skriver:

Sjovt at i ikke kan huske det. Min søn er 10½ år, og jeg kan sagtens huske, hvornår han fik en god rytme  tror også det hænger sammen med at han først fik en god rytme, da vi gik over til flasken....så det er måske det jeg husker hehe

Ja, det er meget mærkeligt. Jeg kan huske, at han fra starten kun var vågen om natten for at få mad. Men har ingen ide om hvornår hans dag faldt ind i en rytme - synes nærmest det var fra starten af, men det kan nok ikke rigtig passe.

Anmeld

5. januar 2011

Sissel

Sasha fik en rytme da hun var 2 mdr gammel. Da sov hun til middag fra 12-16 og var ellers vågen det meste af dagen og aftenen. Frisk lille baby hun var egentlig den ændrede sig selvfølgelig maaange gange, indtil den blev som den er nu, da hun var en 9-10 mdr gammel.. Og der hedder rytmen sove fra 18-6 og middagslur fra 12-14 15 stykker..

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Lolli skriver:

Ja, det er meget mærkeligt. Jeg kan huske, at han fra starten kun var vågen om natten for at få mad. Men har ingen ide om hvornår hans dag faldt ind i en rytme - synes nærmest det var fra starten af, men det kan nok ikke rigtig passe.

Hehe man kan heller ikke huske alt

Jeg kan huske min søn var vågen hele natten, medmindre han kom op på min mave at ligge, så var det ligesom om at han faldt til ro. Han sov så somregel en god formiddagslur på et par timer, og så startede skrigeriet igen  Men jeg havde heller ikke nok mælk til ham, så det var jo derfor. Da vi gik over til flasken sov han fra kl. 20-6 og igen fra kl. 9-11 og så fra kl. 14-16 og den rytme fuldte han egentlig frem til 1 års alderen, hvor formiddags-luren blev skippet og så sov han fra kl. 13-15. han droppede så helt at sove om dagen, da han startede i børnehave

Anmeld

5. januar 2011

Lolli

Carina1977 skriver:

Hehe man kan heller ikke huske alt

Jeg kan huske min søn var vågen hele natten, medmindre han kom op på min mave at ligge, så var det ligesom om at han faldt til ro. Han sov så somregel en god formiddagslur på et par timer, og så startede skrigeriet igen  Men jeg havde heller ikke nok mælk til ham, så det var jo derfor. Da vi gik over til flasken sov han fra kl. 20-6 og igen fra kl. 9-11 og så fra kl. 14-16 og den rytme fuldte han egentlig frem til 1 års alderen, hvor formiddags-luren blev skippet og så sov han fra kl. 13-15. han droppede så helt at sove om dagen, da han startede i børnehave

Uh ja, det med flasken. Synes godt nok også det er fristende at gå over til det. Puha. Min søn sov igennem da han begyndte at få en flaske om aftenen - det var dælme dejligt.

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Lolli skriver:

Uh ja, det med flasken. Synes godt nok også det er fristende at gå over til det. Puha. Min søn sov igennem da han begyndte at få en flaske om aftenen - det var dælme dejligt.

Dengang min søn begyndte at få en flaske vælling inden sengetid, der kan du tro han så sagelig ud  og så sov han bare igennem

Kan bare ikke længere huske, hvornår de må få det. hey der var noget jeg ikke kunne huske *lol*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.