smerter i underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Pinkrose

Hej jeg ved ikke om det er helt normalt eller hvordan.

Men for et par dage siden vågnede jeg op og havde meget ondt i underlivet, og da jeg så i løbet af dagen tabte noget og satte mig i hug for at samle det op føltes det som om at jeg var ved at tabe mit underliv , har konstant ondt og føles næsten som om min der er noget på vej ud. ved godt det sikkert lyder mærkelig med kan nok ikke beskrive det bedre.

men ville bare hører om det er helt normalt eller noget hvor jeg lige burde give et kald til jordmoder i morgen. er 31 uger henne .

forsat go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

AnneBJ

Uden at jeg har det (tror jeg ikke, selvom jeg har ondt) så vil jeg gætte på det kunne være begyndende bækkenløsning. Jeg synes uanset, at du skal give lægen et kald, for du har jo trods alt en del uger tilbage at gå og have ondt i...

Anmeld

5. januar 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Uden at jeg har det (tror jeg ikke, selvom jeg har ondt) så vil jeg gætte på det kunne være begyndende bækkenløsning. Jeg synes uanset, at du skal give lægen et kald, for du har jo trods alt en del uger tilbage at gå og have ondt i...

jeg har allerede bækkenløsning i slem gang, og det her føles mere som om at min livmoder er på vej til at falde ud eller sådan, er helt bange for når jeg skal tisse da jeg føler jeg er ved at tabe noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.