Kærlighedserklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

trunte89

Ih, der kommer bare så mange sjove og søde kommentarere fra Sara i øjebliket. Flere gange om dagen siger hun
: Moar, jeg elsker dig så højt. Du er min bedste ven. Du er bare super sej, mega meget.
Aner ikke hvor hun hører nogle af alle de ting henne, men sødt er det hvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Vingummien

årh hvor dejligt at få af vide

Anmeld

5. januar 2011

trunte89

Tulipan skriver:

årh hvor dejligt at få af vide

Helt bestemt, det kan man ikke høre for mange gange.

Anmeld

5. januar 2011

Nettemor

det er da bare den bedste kærligheds erklæring at få når det kommer fra den side.. nyd det pludselig siger hun noget helt andet

Anmeld

5. januar 2011

trunte89

nettemor skriver:

det er da bare den bedste kærligheds erklæring at få når det kommer fra den side.. nyd det pludselig siger hun noget helt andet

Hehe, ja okay. Så er det med bare at nyde det nu

Anmeld

5. januar 2011

Nettemor

trunte89 skriver:

Hehe, ja okay. Så er det med bare at nyde det nu

ja nemlig der kommer jo nok et tidspunkt hvor hun lære hva hun skal sige for at gøre dig ked af det når hun bliver sur på dig over diverse ting.. men det er jo også en vigtig del af udviklingen

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Åhh det glæder jeg mig til!!

Hvis det da kommer

Anmeld

5. januar 2011

trunte89

nettemor skriver:

ja nemlig der kommer jo nok et tidspunkt hvor hun lære hva hun skal sige for at gøre dig ked af det når hun bliver sur på dig over diverse ting.. men det er jo også en vigtig del af udviklingen

Årh puha ja, det må vel komme. Og nu hvor hun er startet børnehave går det nok stærkt med at lære alle de ting.

Anmeld

5. januar 2011

trunte89

Laulund87 skriver:

Åhh det glæder jeg mig til!!

Hvis det da kommer

Det kan jeg godt forstå, og selvfølgelig kommer det. De siger jo hvad de hører ( ok, har godt nok ikke siddet og sagt, at hun er min Bedste ven og er super sej. Det ved jeg ikke lige hvor hun har fra )

Anmeld

5. januar 2011

B&J

nååå ens hjerte smelter jo helt så så stor ord ud af sådan en lille mund det er jo fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.