Smerter i underlivet efter præventions-stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. september 2008

Mathilde

Som i nok ved er jeg stoppet med prævention lørdag d. 30 august, jeg fik derefter min mens d. 3 september (slut d. 5/6 sep.) Hvis vi ikke skulle igang med projekt baby skulle jeg have fortsat med prævention i lørdags. ( bare lidt forhistorie;) )
Men igår og idag har jeg haft nogle smerter i underlivet i den ene side, som minder om mens.-smerter. Det er ikke hele tiden, bare nogle sekunder ind imellem. Det føles lidt som krampe. Ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det...
Ved I om det er normalt når man stopper på prævention?

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Honningblomst

Mathilde skriver:

Som i nok ved er jeg stoppet med prævention lørdag d. 30 august, jeg fik derefter min mens d. 3 september (slut d. 5/6 sep.) Hvis vi ikke skulle igang med projekt baby skulle jeg have fortsat med prævention i lørdags. ( bare lidt forhistorie;) )
Men igår og idag har jeg haft nogle smerter i underlivet i den ene side, som minder om mens.-smerter. Det er ikke hele tiden, bare nogle sekunder ind imellem. Det føles lidt som krampe. Ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det...

(H)Mathilde

Lyder som ægløsning...sådan har jeg det i hvert fald når jeg har æl.
Så skynd jer at putte lidt...(L)(L)
Knus..

Anmeld

10. september 2008

Katjaro

Mathilde skriver:

(H)Mathilde

Det kunne godt lyde som ÆL - men det er godt nok lidt tidligt i fht. din menstruation, for det er jo kun på 7. dagen.

Hvor man jo normalt med en 28 dages cyklus vil sig den ligger omkring 14. dagen (+/- et par dage)

Men kom da for søren igang med at hygge jer - så der er bid med det samme :)

Hilsen katja

Anmeld

10. september 2008

twinboys

Ja putte putte...

Majbritt(H)

Anmeld

10. september 2008

H+S Skjolgborg.

tro det er ondt før æl... Sådan kan jeg have det dagen op til æl og under æl af og til også..Så bare igange med en masse sex hveranden dag eller hverdag..
held og lykke..
(H)Knusss

Anmeld

11. september 2008

Mathilde

Tak for svar piger:)

Ja så er det godt nok tidlig ægløsning... Men det er vel også forskelligt fra person til person.
Så var det da godt vi "puttede" igår(L)

(H)Mathilde

Anmeld

11. september 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Ja så er det godt nok tidlig ægløsning... Men det er vel også forskelligt fra person til person.

(H)Mathilde

Smiler...8D

Anmeld

11. september 2008

Katjaro

Mathilde skriver:

(H)Mathilde

(L)

Kram katja (H)

Anmeld

11. september 2008

SaNiNa

skynd dig ud og købe en ægløsnings test så du er helt sikker... Og så se at komme ind og hygge jer under dynen...

Krydser finger for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.