Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wiee du skal være mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeps...
Congrats
Jo, den er god nok - Tillykke !
Anonym skriver: Ja undskyld kvaliteten, men det er svært at tage et godt klart billede af en test.. Men hvad siger I? Er der 2 streger? Jeg ser 2 streger og den kom indenfor tidsgrænsen.. Jeg har dog stadig 2 dage til testdag, men var så utålmodig.. hehe..
Ja undskyld kvaliteten, men det er svært at tage et godt klart billede af en test..
Men hvad siger I? Er der 2 streger? Jeg ser 2 streger og den kom indenfor tidsgrænsen.. Jeg har dog stadig 2 dage til testdag, men var så utålmodig.. hehe..
Jo den kan jeg da tydeligt se synes faktisk den er ret tydelig, når man tænker på at det er 2 dage før testdag
Min var så en del tydligere end din, men det skyldes helt sikkert, at jeg først testede, da jeg var gået 2 dage over tid
Jeps... Jeg kan godt se 2 streger...
Sandra - uge 32+3...
Sådan så mine første to tests (ud af 6 ) også ud og nyder nu min 5½ måned gammel datter
Stort tillykke med de pæne streger - jeg kan sagtens se den
Jaaaaa 2 streger
Kæmpe tillykke
Maalene skriver: Stooort tillykke - der ER jo 2 streger Hvor er det stort, at du skal være mor (Vil du ikke løfte sløret for hvem du er, bliver jo nyyyysgerrig )
Stooort tillykke - der ER jo 2 streger Hvor er det stort, at du skal være mor (Vil du ikke løfte sløret for hvem du er, bliver jo nyyyysgerrig )
Dét må lige vente lidt indtil jeg har fået det endelig bekræftet
Det kan man sagtens se Tillykke så skal du have en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128