Kanonkuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Mellepige

Hej Piger

Jeg har hørt lidt om denne kur, men kan slet ikke finde ud af hvad den indeholder. Der er så meget forskelligt, det hele bliver bare rodet for mig!

Så ville hører om nogle af jer Damer har kurern skrevet ned og ville dele den med mig?

Både kurern til mand og kvinde. Håber der er en der kan hjælpe.

Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Snefnug1984

Jeg synes den kur er lige en anelse for tough.. overvejede den selv engang, men synes simpelthen det var ALT for mange piller at spise hver eneste dag. 

Anmeld

5. januar 2011

Mellepige

Snefnug26 skriver:

Jeg synes den kur er lige en anelse for tough.. overvejede den selv engang, men synes simpelthen det var ALT for mange piller at spise hver eneste dag. 

Det lyder også af meget. måske man kunne nøjes med nogle af dem?

Anmeld

5. januar 2011

Snefnug1984

1m1i1a skriver:

Det lyder også af meget. måske man kunne nøjes med nogle af dem?

Ja det kan du.. som kvinde kan du nøjes med selen, fiskeolie, zink og e-vitamin + folinsyre selvfølgelig. Mener også det er selen manden skal have for at forbedre sædkvaliteten. 

Anmeld

5. januar 2011

Mellepige

Snefnug26 skriver:

Ja det kan du.. som kvinde kan du nøjes med selen, fiskeolie, zink og e-vitamin + folinsyre selvfølgelig. Mener også det er selen manden skal have for at forbedre sædkvaliteten. 

Ja selen og zink mener jeg  

Anmeld

11. januar 2011

Mellepige

Nu har jeg bestilt : Kelpasan, Ovarium D6 til mig + jeg tar vitaminpiller, fiskeolie og folsyre.

Til manden : Vitaminpiller, fiskeolie og Bio-Selen+Zink Pharma Nord.

Håber det kan hjælpe lidt på vej

Anmeld

11. januar 2011

CmarianN

1m1i1a skriver:

Hej Piger

Jeg har hørt lidt om denne kur, men kan slet ikke finde ud af hvad den indeholder. Der er så meget forskelligt, det hele bliver bare rodet for mig!

Så ville hører om nogle af jer Damer har kurern skrevet ned og ville dele den med mig?

Både kurern til mand og kvinde. Håber der er en der kan hjælpe.

Kram Mia

Den kur har jeg slet ikke hørt om... 

Anmeld

11. januar 2011

Mellepige

CmarianN skriver:

Den kur har jeg slet ikke hørt om... 

Okay  Den lyder meget spænede. Du kan prøve og google den.

Det er er bare nogle af de ting. Du kan få et link til helseriet hvor jeg har fundet det. Der er masser af lækre ting

http://www.helseriet.dk/shop/graviditet-og-fertilitetsbeh-36c1.html

Anmeld

11. januar 2011

CmarianN

1m1i1a skriver:

Okay  Den lyder meget spænede. Du kan prøve og google den.

Det er er bare nogle af de ting. Du kan få et link til helseriet hvor jeg har fundet det. Der er masser af lækre ting

http://www.helseriet.dk/shop/graviditet-og-fertilitetsbeh-36c1.html

Tak for linket 

Kan se man hurtig kan købe sig fattig 

Og hvordan ved man hvilke man skal have?

Bare så man ikke kommer ud i, at nogen af dem man spiser ikke virker fordi de bliver modarbejdet af nogen af de andre... Hvis du forstår?! 

Anmeld

11. januar 2011

Mellepige

CmarianN skriver:

Tak for linket 

Kan se man hurtig kan købe sig fattig 

Og hvordan ved man hvilke man skal have?

Bare så man ikke kommer ud i, at nogen af dem man spiser ikke virker fordi de bliver modarbejdet af nogen af de andre... Hvis du forstår?! 

Ja det kan man nemt!

Du kan læse lidt om det forskellige hvis du klikker på billederne derinde. Hvad de gør godt for. Tror det ville stå hvis de modvirker noget andet. Feks de der Ovariuim D6, de må ikke komme i kontankt med metal. Er sikker på der ville stå hvis der var noget de ikke kunne samarbejde med. - Så jeg har bare købt dem jeg syns var intresant for os.

• Menstruasan dråber, 15 dråber tre gange daglig for at normalisere hormonproduktionen. Menstruasan indeholder flere urter, der har indflydelse på kønshormonerne, blandt andet sølvlys, i homøopatiske mængder.
  • Royalforce, 1 kapsel daglig. Det er gelée royale – bidronningefoder, som også skal kunne normalisere hormonbalancen og give stærkere æg.
  • Kelpasan +. 1-2 tabl. dgl. Indeholder alle nødvendige sporstoffer, bl. jod, fra friske alger fra Stillehavet.
  • Biortomin 1-2 tabletter dagligt. Vitamin- og mineraltilskud. Indeholder bl.a. selen.
  • Ovarium D6. 2 tabl. 3 gange dagligt. Et homøopatisk ekstrakt af æggestokke. 
  • Twinlab E-400. E-vitamin  i middelstor dosis.
  • Folinsyre 400 mikrogram. B-9 vitamin, som det anbefales alle at tage før og under graviditet.
  • Royalforce for at få mere levedygtig sæd.
  • Kelpasan.
  • Biortomin.
  • E-vitamin.
  • Selen og zink for at styrke sæddannelsen og sædcellernes bevægelighed.
  • Q10, 60 mg dagligt. For at styrke sædcellernes bevægelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.