gylper/kaster op hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.362 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

2721

Håber der er nogen der har nogle gode råd.
Min søn på 6 mdr og 2 uger gylper/kaster op rigtig meget. Det er ikke bare en smule men en stråle.
Det sker ikke kun lige efter maden men på alle tider af døgnet. Han har fået andet mad end modermælk i lidt over 3 uger.
Den første uge kørte det super godt han spiste med stor apetit.
Så blev han syg og apetitten forsvandt og dette her begyndte.
Han er ikke snottet eller hoster mere og feberen er næsten væk.
Men det er så frustrende at se den smule mad der er kommet ned ryge op gang på gang. Han har tabt sig 100g ca den sidste uge. Men virker ellers nogenlunde frisk. Er godt nok meget pjevste og sover dårligt, men ikke noget alamerende.

Nogen der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Puslingen skriver:

Håber der er nogen der har nogle gode råd.
Min søn på 6 mdr og 2 uger gylper/kaster op rigtig meget. Det er ikke bare en smule men en stråle.
Det sker ikke kun lige efter maden men på alle tider af døgnet. Han har fået andet mad end modermælk i lidt over 3 uger.
Den første uge kørte det super godt han spiste med stor apetit.
Så blev han syg og apetitten forsvandt og dette her begyndte.
Han er ikke snottet eller hoster mere og feberen er næsten væk.
Men det er så frustrende at se den smule mad der er kommet ned ryge op gang på gang. Han har tabt sig 100g ca den sidste uge. Men virker ellers nogenlunde frisk. Er godt nok meget pjevste og sover dårligt, men ikke noget alamerende.

Nogen der har oplevet noget lignende?

Får han modermælkserstating?
Det andet mad, er det grød?

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

5. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

fået af vide hos lægen i dag der florere meget med opkast i øjeblikket.... måske han har fanget sådan noget??

Anmeld

5. januar 2011

2721

Fru'Rugaard skriver:

Får han modermælkserstating?
Det andet mad, er det grød?

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

han får modermælk
han får grød, frugt, kylling, brød, kartofelmos, grønsagsmos og øllebrød. Så det er meget blandet.

Anmeld

5. januar 2011

2721

Mor til prinsessen :-) skriver:

fået af vide hos lægen i dag der florere meget med opkast i øjeblikket.... måske han har fanget sådan noget??

Hmm ja det kunne da godt være.
Sagde din læge hvad man kunne gøre?

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Puslingen skriver:

han får modermælk
han får grød, frugt, kylling, brød, kartofelmos, grønsagsmos og øllebrød. Så det er meget blandet.

Det kan være at der er noget af det han ikke kan tåle? eller selve mælken han ikke kan tåle.
min bror's datter kan ikke tåle NAN, og hun kastede osse voldsomt op efter hver flaske! og de røg på sygehuset med hende og fik taget en masse prøver, og det var mælken hun ikke kunne tåle.

Anmeld

5. januar 2011

2721

Fru'Rugaard skriver:

Det kan være at der er noget af det han ikke kan tåle? eller selve mælken han ikke kan tåle.
min bror's datter kan ikke tåle NAN, og hun kastede osse voldsomt op efter hver flaske! og de røg på sygehuset med hende og fik taget en masse prøver, og det var mælken hun ikke kunne tåle.

han får ingen form for modermælkserstatning

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Måske han har lidt kvalme

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Puslingen skriver:

han får ingen form for modermælkserstatning

Nåe ja, du havde skrevet "modermælk" - min fejl, beklager

Anmeld

5. januar 2011

2721

Laulund87 skriver:

Måske han har lidt kvalme

ja det må han jo næsten have. Men hvorfor? Syntes bare ikke det virker til at gener ham når det sker. Han fortsætter bare med det han har gang i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.