Nerver i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.205 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har lige et lille spørgsmål.. I kender godt, hvis man har en nerve eks, oppe ved øjet der går amok og så hopper en smule...

Sådan nogle har jeg i den nederste del af maven, tror jeg.. og så ville jeg bare lige hører om det ikke godt nok er muligt og om der er andre der oplever det dagligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

bette

hmm ik lige i maven hehe.. men har dog prøvet ved øjet som du skriver.. hehe må være underligt på maven.. kilder det ik?

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

hmm ik lige i maven hehe.. men har dog prøvet ved øjet som du skriver.. hehe må være underligt på maven.. kilder det ik?

Det er en ret mærkelig følelse..

er der virkelig ikke nogle der har prøvet det, eller er det bare min krop der er underlig??

Anmeld

16. juni 2011

Alfie

Hej bedre sent end aldrig, ja det er helt normalt og temmeligt irriterende. kontakt lægen hvis det bliver ved. HAr hørt at man kan sprøjte botox ind i nerven hvis det ikke holder op af sig selv.

Anmeld

16. juni 2011

lukasmor

Hej piger.

Har lige et lille spørgsmål.. I kender godt, hvis man har en nerve eks, oppe ved øjet der går amok og så hopper en smule...

Sådan nogle har jeg i den nederste del af maven, tror jeg.. og så ville jeg bare lige hører om det ikke godt nok er muligt og om der er andre der oplever det dagligt??

Så blev tråden lige oppet, så jeg svare også lige..
Havde det så sent som i aftes da jeg lå i sengen

Anmeld

16. juni 2011

Pullemulle

Det jeg oplever føles som en puls i maven, er det dét du mener? For det oplever jeg ret ofte, stort set hver dag. Sådan lige omkring navlen (lidt over) og så bare en konstant dunken ligesom når hjertet slår. Nogle gange hårdere end andre. Nogle gange dunker det så hårdt, at hvis jeg ligger ned og lægger en hånd på maven, så kan jeg mærke det på hånden

Anmeld

8. august 2012

sofie-m

jeg går og har det på samme måde som dig pullemulle. er det bare never eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.