så har jeg taget de 3 første skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

fru G

hej med jer alle derovre

så har jeg taget de 3 første skridt. det er total underligt, men...

1) pillerne er droppet for længst, men vi stod af i roskilde i lang tid. min mand og jeg blev nemlig enige om i december 2010 om at se hvad det sker. vi tror ikke på at det bliver nemt for os.

2) min sidste mens var ret voldsom + ømme bryster & pletblod forinden, så det gav mig grund til at ægget muligvis var befrugtet... men vistnok biokemisk abort?? anyway... så har jeg som det 3. skridt idag købt folsyre... (det her ved min mand slet slet ikke)

3) og så nu som det seneste skridt er at blive medlem herinde...  (det her får min mand foreløbigt ikke at vide hihi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

babyblyp

fru G skriver:

hej med jer alle derovre

1) pillerne er droppet for længst, men vi stod af i roskilde i lang tid. min mand og jeg blev nemlig enige om i december 2010 om at se hvad det sker. vi tror ikke på at det bliver nemt for os.

2) min sidste mens var ret voldsom + ømme bryster & pletblod forinden, så det gav mig grund til at ægget muligvis var befrugtet... men vistnok biokemisk abort?? anyway... så har jeg som det 3. skridt idag købt folsyre... (det her ved min mand slet slet ikke)

3) og så nu som det seneste skridt er at blive medlem herinde...  (det her får min mand foreløbigt ikke at vide hihi)

Hvis I er enige om at ville forsøge at blive gravide, hvorfor må din mand så ikke vide at du tager folsyre? Det bliver man jo rådet til at tage inden man starter på projekt baby.

Anmeld

5. januar 2011

fru G

det kommer han til at vide - bare ikke idag

Anmeld

5. januar 2011

Rockertand

fru G skriver:

det kommer han til at vide - bare ikke idag

Så spørger jeg lige dumt - hvorfor ikke i dag?

Anmeld

5. januar 2011

Maalene

fru G skriver:

hej med jer alle derovre

Haha - velkommen til

Så mangler du bare 4. skridt - at blive gravid

Håber det går hurigt for jer, så I snart kan komme i "baby-himlen"

Jeg glæder mig ihverfald MEGET til jeg havner der igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.