Fødselsdags mad.. hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Maria.

Ohøj!

Jeg har førselsdag på mandag, og har inviteret sviger-familien til aftensmad, men er ærlig talt HELT ideforladt!

Så tøser - smid jeres bedste opskrifter på "fødselsdags-mad" ind.. Det må gerne være noget der ikke tager hele dagen at lave..

Maria som snart er en gammel tante på 25 år!

Ps: Det må ikke være noget med kalkun! Ellers spiser vi alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

ChatH

Maria. skriver:

Ohøj!

Jeg har førselsdag på mandag, og har inviteret sviger-familien til aftensmad, men er ærlig talt HELT ideforladt!

Så tøser - smid jeres bedste opskrifter på "fødselsdags-mad" ind.. Det må gerne være noget der ikke tager hele dagen at lave..

hvad med noget ristaffel? det er så hyggeligt med alt det der tilbehør

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

Maria. skriver:

Ohøj!

og gammel tante er du vist ikke endnu, jeg nærmer mig med lynets hast bliver 27 i år

Anmeld

5. januar 2011

Maria.

Chatarina skriver:

hvad med noget ristaffel? det er så hyggeligt med alt det der tilbehør

Det må du lige forklare nærmere.. Hva går det ud på?

Anmeld

5. januar 2011

Mai-pigen

Royals Sorte Gryde.....som er en super lækker mørbradgryde med champignon, bacon, pølser og paprika/flødesauce, dertil serverer du ris, flute og grøn salat...

Anmeld

5. januar 2011

lucas<3

culotte steg og flødestuet kanøfler og salat.. mmm

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Maria. skriver:

Ohøj!

Jeg bliver altså 34 år til april....lad nu være med at kalde dig for gammel, for så er jeg jo nærmest selv en olding *looool*   

Hmm noget der ikke tager for lang tid *tænke tænke* er det ligegyldigt om det er usundt?

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

Maria. skriver:

Det må du lige forklare nærmere.. Hva går det ud på?

jammen det er en form for sammenkogt ret med karry og kylling eller svine kød, fløde paprika løg og ja de gængse ting. og så ris eller brune ris eller vilde ris til og så får man peanuts, banan, kokos, peberfrugt, bambus skud, ananas og sådan nogen ting til.. se evt.  http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=5494

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.