Farvel oldefar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

tumle81

Så fik børnenes oldefar lov til at få fred...

I går aftes på sygehuset omgivet af sine 3 døtre og ene søn, hans kone og 2 af børnebørnene. Det var Peters morfar, som d 25 december blev 92 år. Han har længe ønsket at få fred, og endelig kom den til ham...

Peter fortalte at det var meget smukt at de var så mange samlet om ham i hans sidste stund her på jorden...

Vi var ikke meget tæt på ham, men alligevel har vi da været forbi med ungerne og især i den senere tid da vi godt har kunnet se hvad vej det gik. Victoria er jo så god ved andre og da hun besøgte ham på sygehuset i sidste uge sad hun bare ved hans seng og holdte ham i hånden

På mandag skal han bisættes, vi tager Victoria og nok også Valdemar med, men Victor kommer i vuggestue. Han er alligevel så lille at han ikke forstår det, og han kommer med bagefter til lidt vådt og tørt...

Vi vil altid tænke på ham...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Tina2

Det er jeg ked af at høre, Kathrina, men godt han fik fred når han ønskede det og rigtig dejligt han havde dem omkring sig

Vi har også en oldefar... Min morfar. Han er 87 år og heldigvis frisk endnu  Filuca er sikker på han bli'r 100 år  Han bowler og danser folkedans.... Ved jo godt han har en høj alder og det KAN ske, men jeg håber virkelig han forbliver frisk og bli'r en endnu ældre mand.... Han elsker når jeg kommer forbi med ungerne når vi er i Thisted.... Og han har uden tvivl en meget stor andel i at jeg idag elsker dyr..... De havde gård engang og jeg husker det som det mest fantastiske sted at være. Gav mig et helt specielt bånd med min morfar, jeg ELSKEDE at være med i stalden.... Min lillebror SKREG som en stukket gris når han kom derud.....

Filuca rejste sig en dag i skolen i fortælletimen og fortalte om sin "seje oldefar" ingen ku slå i bowling  Det bli'r en sorgens dag den dag han sover ind......

Fik faktisk lige et billede af Filuca og oldefar Valdemar her i julen

Synes det er rigtig godt I tager dem med til begravelsen........

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

Strack

Det er så trist når en dør, men lyder til han fik en god afslutning...

Mike og Mia har mistet både en oldefar og en tipoldemor sidste år, og de var med til begge begravelser hvilket jeg tror var godt for dem.

nu har de 3 oldemødre og en oldefar tilbage, og det har de forhåbentlig længe endnu den yngste Oldemor er kun 65 den ældste er 80.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.