Nå nu ser det ud som om jeg kan få tid til at berette om forløbet, er ked af at indrømme det, men i har altså ikke samme prioritet som førhen piger

Nu kan jeg tage mig selv i slet ikke at gide og tænde computeren

Nå men vil jo alligevel gerne fortælle om fødslen til de som er interesserede

Det startede om morgenen d 24 hvor slimproppen gik, og føj hvor den gik, to store håndfulde

Men det gav mig en mavefornemmelse som sagde mig at der ville ske noget idag. Så vi gik igang med julemaden og borddækningen, da vi skulle blive 12 til spisning og hygge om aftenen. Da vi nåede aftensmadstid, synes jeg at plukveerne begyndte at komme lidt oftere, stadig ikke så det gjorde ondt, men havde kvalme og tænkte jeg ville hvile mig hvis vi skulle bruge natten på fødegangen, så altså ingen julemad til mig

Jeg lå og vendte og drejede mig og brugte al min energi på at mærke efter hvornår det var nu, da jordmoderen havde sagt jeg skulle komme afsted i god tid, fordi det var gået hurtigt med den første. Så kl 9.30 ca gik jeg på toilettet og der var lidt blod med, så jeg tænkte at jeg ghellere måtte komme afsted, selvom det stadig ikvar til at holde ud.
Da vi kom derned var jeg kun 3 cm åben, og nej hvor blev jeg sur, så havde jeg brugt al min energi på at huske iat komme afsted i god tid, og så var jeg sølle 3 cm

Nå men der gik så en 3 timer hvor jeg bare ventede på veer, og til sidst bad jeg jordmxoderen om akupunktur, da jeg altså synes det var spild <f min og hendes tid bare at ligge om vente så omkring kl 2 gik det igang og jeg var 5 cm, men det skulle da vise sig at trods det blev overstået på de næste 3 timer så fik jeg min sag for

Jeg var i bad og, lå i sengen, gik rundt og gjorde hvad jeg kunne for at kontrollere de sindsyge veer, og da klokken blev 4 var jeg 7 cm og kunne virkelig næsten ikke holde noget ud, jeg græd og skreg, helt modasat af min første fødsel som bogstavelig talt var som at smutte en mandel. Men det gik forholdsvis hurtigt og de sidste 2 cm nåede jeg på måske 20 min, men den sidste halve sm, var ikke til at komme igennem, og jeg sagde flere gange at der altså ingenting skete og jeg kunne mærke han sad fst og ikke trang ordentlig ned. Men jordmoderen sagde jeg skulle være tålmodig

Nå men omkring kl 5 begyndte jeg at presse, om det var min krop eller mit hoved ved jeg ikke, men det var bestemt ikke tydelige presseveer med overskudsagtig vepause, tværtimod. Veerne vrimlede indover og der var ingen pause, men bare ekstra smerte af både en baby på vej ud plus psykopat veer som ikke ville stoppe, av... Men på små 20 min fik jeg ham bakset ud, og det viste sig at han var stjernekigger, hvilket jo passede meget godt med at han havde sværere ved at komme ned gennem bækkenent. Men altså ingen bristninger eller problemer, bare en frygtelig hård omgang
Men han er sjovt nokm det hele værd, men jeg tror nu næppe jeg gør det igen, min mand har ihvertfal dsagt han ikke stiller op