Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super duper!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nissen51 skriver: ahhh okay Jamen det ser jeg frem til så Hurraaaaa én på listen.... (måske) hehe
ahhh okay
Jamen det ser jeg frem til så
Hurraaaaa én på listen.... (måske) hehe
Bøllemås kan SAGTENS vælte hele lortet på egen hånd!
Øv hvorfor lige den 22 jan der har jeg alle mine 4 børn/har jeg jo hveranden weekend + lige den weekend skal vi holde Benjamin 10 års fødselsdag..
snøft...
Kunne det ikke være den 29/1 istedenfor ??? der har jeg kun tobias nemlig...
Uha, det er jeg ked af - d. 29 holder vi fødselsdag for manden - han blir rundt denne gang så der er kæmpe morgenbuffet om morgenen og fest om aftenen...
nissen51 skriver: Uha, det er jeg ked af - d. 29 holder vi fødselsdag for manden - han blir rundt denne gang så der er kæmpe morgenbuffet om morgenen og fest om aftenen...
så weekend før den 22 der den 15 f.eks
Ja, der er vi så slet ikke hjemme - først farfars føsdag - vintergilde i sommerhusområdet og min søns føsdag... der er lagt lidt planer, men herre gud - hvis vi blir nok, er der vel en anden der tager tjansen i februar måned hehe - så hopper du med dér?
Ih, det kunne sikkert være rigtigt hyggeligt, men øv jeg kan desværre ikke den 22 ...Men der bliver vel andre dage af den slags, hvor jeg vil kunne hoppe med.
mth1987 skriver: Det lyder rigtig hyggeligt kommer fra Sorø men det vel okay hvornår ska du senest ha af vide om man kan. Det fordi jeg måske ska noget den dag men ikk er helt sikkert endnu.Hvis jeg kommer kan jeg sagtens ha Cira og Justin med i bilen
Det lyder rigtig hyggeligt kommer fra Sorø men det vel okay hvornår ska du senest ha af vide om man kan. Det fordi jeg måske ska noget den dag men ikk er helt sikkert endnu.Hvis jeg kommer kan jeg sagtens ha Cira og Justin med i bilen
Alle tiders! Så blir vi to indtil videre hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128