Ønskes..: 1 stk's prinsesse Anna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

bøgelund

nu er jeg gået 2 dage over tiden. og ja, der er nogle der går langt mere over! men da vi nåede terminsdagen 3. januar var det som om, at min tålmodighed blev punkteret, som man punkterer en ballon. 

men nu skal jeg til jordemoder imorgen, hvad gør hun der? de sidste gange har det bare været: "ja vi har alt klar, og ja jeg mærker liv hver dag". 

hvornår vil de begynde at sætte mig i gang? 

min ryg gør umenneskelig ondt, og jeg har ganske få plukveer om aftenen. ellers er der ikke tegn på noget som helst.. 

de her dage er de længste i mit liv!  jeg er overbevist om, at jeg aldrig føder.  at jeg resten af mit liv vil være en flodhest.. 

ikke mere negativt, fra nu af er jeg den største optimist... jeg GLÆDER MIG TIL AT SE HENDE....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Nadia&Daniel

Sender masser af ve-støv til dig søde

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

Sender masser af ve-støv til dig søde

tak, det bliver modtaget med åbne arme  

Anmeld

5. januar 2011

Moaaar <3

Sender lige en titanic afsted med ve-støv til dig.

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

Prutten 35+ skriver:

Sender lige en titanic afsted med ve-støv til dig.

åh tak. håber sådan det hjælper..

Anmeld

6. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en SNESTORM afsted med ve-støv - puussstttt     

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

bøgelund1 skriver:

nu er jeg gået 2 dage over tiden. og ja, der er nogle der går langt mere over! men da vi nåede terminsdagen 3. januar var det som om, at min tålmodighed blev punkteret, som man punkterer en ballon. 

men nu skal jeg til jordemoder imorgen, hvad gør hun der? de sidste gange har det bare været: "ja vi har alt klar, og ja jeg mærker liv hver dag". 

min ryg gør umenneskelig ondt, og jeg har ganske få plukveer om aftenen. ellers er der ikke tegn på noget som helst.. 

de her dage er de længste i mit liv!  jeg er overbevist om, at jeg aldrig føder.  at jeg resten af mit liv vil være en flodhest.. 

ikke mere negativt, fra nu af er jeg den største optimist... jeg GLÆDER MIG TIL AT SE HENDE....

en masse ve støv fra mig også

Anmeld

6. januar 2011

lucas<3

bøgelund1 skriver:

hihi kender det alt for godt.    gik 14 dage over tid..

men sender en MASSE vestøv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.