Det gør ondt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2008

qp

Hej alle :) Jeg venter barn med termin om 3 uger. I de sidste ca 5 dage er der virkelig sket meget med min krop. Jeg har udviklet strækmærker på maven, føler mig sååååååååå frygtelig oppustet og ugidelig. Jeg føler mig meget besværet når jeg skal rejse mig fra sengen/sofaen, og når jeg går gør det skide ondt - det føles som om der er en der stikker en nål op igennem min livmoder :'(!! AVVV!!! Kender i noget til det?? (Nålen) Snart Mor :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Heidi.

Ja,,, det kender jeg godt.. Sådan havde jeg det da jeg ventede nummer 2.. Den sidste uge kom der lige pludselig rigtig mange strækmærker på min mave og jeg følte mig hele tiden kæmpe stor og oppustet. Jeg havde også mange af de der smerter.. Jeg tror det er fordi det hele er så presset nu..

Håber du klarer den;)

Anmeld

11. september 2008

Loggidut

jeps...kender det godt...jeg tror det er fordi at barnet falder ned, og det kan måske godt være en voldsom oplevelse for dit maveskind...

men mon ikke snart hele årsagen til det dukker op i dine arme...8D

det lyder som om du er meget op over at skulle føde.

jeg krydser alt hvad jeg kan krydse for det kommer til at gå godt.

Anmeld

11. september 2008

twinboys

Juhuuu så bliver du jo snart moar, og den lille ligger sikkert klar til at komme ud til den store verden...(L)

Held og lykke til...

Ved du om det bliver en lille pige eller lille dreng???

Majbritt(H)

Anmeld

12. september 2008

qp

Tak for jeres svar, dejligt at høre jeg ikke er den eneste der kender til denne form for smerter... ;)
Ja jeg bliver jo snart mor - og det bliver en dreng :D Glæder mig helt vildt men sørger dog også for, at nyde den sidste tid jeg har for mig selv ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.