vagtlægen igår efter spasser læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Anonym trådstarter

hvis nogen læste mni tråd om den spasserlæge mig og mit barn var inde og få taget blodprøver ved, så er er update!

vi kørte til vagtlægen igår for min lille baby skreg og ville ikk bruge sin arm.

vi kommer op til vagtlægen med min lille skrigene baby, og lægen bliver meget overrasket over at se mit barns arm. den er kul sort og min baby vil slet ikk bruge den og vi må ikk røre den,

lægen kommer frem til at der er en mellem stor blødning i armen  og en beskadet nerve,

nu har min baby en lille gips på sin lille mini arm, armen skal være i ro i 2 uger så må gipsen komme af, nu står jeg så og skal have taget blodprøver på min lille baby i næste uge igen

i en alder på 4 mdr har min baby sin først  gips på. fordi en lorte læge ville rode efter en blodåre  med en nål inde i armen...

sorry lidt rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

hvis nogen læste mni tråd om den spasserlæge mig og mit barn var inde og få taget blodprøver ved, så er er update!

vi kørte til vagtlægen igår for min lille baby skreg og ville ikk bruge sin arm.

vi kommer op til vagtlægen med min lille skrigene baby, og lægen bliver meget overrasket over at se mit barns arm. den er kul sort og min baby vil slet ikk bruge den og vi må ikk røre den,

lægen kommer frem til at der er en mellem stor blødning i armen  og en beskadet nerve,

nu har min baby en lille gips på sin lille mini arm, armen skal være i ro i 2 uger så må gipsen komme af, nu står jeg så og skal have taget blodprøver på min lille baby i næste uge igen

i en alder på 4 mdr har min baby sin først  gips på. fordi en lorte læge ville rode efter en blodåre  med en nål inde i armen...

sorry lidt rodet

årh ha det lille pus. har du ringet til lægen og fortalt hvad det er endt med?? det ville jeg gøre.. PU HA!!!!!! 

Stakkels unge!! og sikke en læge

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

årh ha det lille pus. har du ringet til lægen og fortalt hvad det er endt med?? det ville jeg gøre.. PU HA!!!!!! 

Stakkels unge!! og sikke en læge

jep gjorde jeg her til morgen eller prøvede lægen var syg idag, men forklaret hvad der var sket og lægen skulle ringe når hun kom på arbejde igen

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

sorry lidt rodet

åh stakkels lille bebs!

metoden er dog meget normal, men det er sgu da ikke meningen at det skal gå SÅ galt!

jeg tænker ofte at dem som ikke er gode til at ta blodprøver på de små, skal lade helt være! og så bruge dem der har mere held med dette

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Ej det var da forfærdeligt synd for det lille myr!

Lote læge, undskyld mig

Stort kram til jer begge

Anmeld

5. januar 2011

JuelZ

ejj for helved !!! en spasser læge har du da helt ret i ..

er rigtig ked af at høre at dit lille barn har fået en gips på armen fordi en læge ik ka finde ud af at stikke... som det er skrevet længere oppe ville jeg os ringe ned og sige hvad der er sket!! kæft jeg var blevet så stjerne sur !

god bedring med den lille

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

åh stakkels lille bebs!

metoden er dog meget normal, men det er sgu da ikke meningen at det skal gå SÅ galt!

jeg tænker ofte at dem som ikke er gode til at ta blodprøver på de små, skal lade helt være! og så bruge dem der har mere held med dette

hende nr to læge som tog blodprøven i første hug men hvorfor fik jeg ikk hende til at starte med så kunne hende den anden øve sig på voksne

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ej det var da forfærdeligt synd for det lille myr!

Lote læge, undskyld mig

Stort kram til jer begge

er også rigtig ked af det min baby plejer at være en levende smiley, men har ikk givet mig et  eneste smil siden igår pyller bare

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hende nr to læge som tog blodprøven i første hug men hvorfor fik jeg ikk hende til at starte med så kunne hende den anden øve sig på voksne

ja vi måtte jo så gå fra OUH uden blodprøve dengang...

fjerde gang de stak for at rode rundt sagde vi stop...

og det virkede nemli også som om at det her var den urutinerede der stak og den rutinerede der holdt armen!

jeg tænker at de prøver at lære det, men jeg synes bare de må lade være hvis ikke de allerede kan...

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

TinaMajdah91Juel skriver:

ejj for helved !!! en spasser læge har du da helt ret i ..

er rigtig ked af at høre at dit lille barn har fået en gips på armen fordi en læge ik ka finde ud af at stikke... som det er skrevet længere oppe ville jeg os ringe ned og sige hvad der er sket!! kæft jeg var blevet så stjerne sur !

god bedring med den lille

har haft ringet men lægen var syg idag men fortalte det til hende jeg fik i røret, og den læge som stak ham ringer når hun er rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.