Onsdags vejning 5/1-2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Kloster

Hej piger.

Har I vejet jer til morgen??

Jeg startede på kur i søndags, hvor vægten stod på 64,9 kg.

Dagens dato står der 63,4 kg på vægten. Snak lige om et kickstart.... Og jeg tænker bare... Sikke mange affaldsstoffer, kroppen smider, når man starter op med sund mad efter december måned.

Men jeg er stolt og tilfreds.

1. delmål er 59,9 kg.

Målet er 55 kg inden maj.

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Dansker i England

Jeg vejede i morges 100,5 kg.

Målet er at ramme min idealvægt på mellem 72-75 kg. Jeg ved ikke helt, hvor lang tid, det kommer til at tage, men et kg om ugen er realistisk i mine øjne - især i starten.

Anmeld

5. januar 2011

Kloster

Dansker i England skriver:

Jeg vejede i morges 100,5 kg.

Målet er at ramme min idealvægt på mellem 72-75 kg. Jeg ved ikke helt, hvor lang tid, det kommer til at tage, men et kg om ugen er realistisk i mine øjne - især i starten.

Hej.

Ja 1 kg om ugen i starten er realistisk. Min mand vejede også 100 kg, før han startede på kur. Han spiser self sundt, men han er i motionscenteret ca hver anden dag. Det giver godt.

Anmeld

5. januar 2011

Low

Jeg gad godt være med til det vejning men jeg har bare ikke nogle vægt 

Anmeld

5. januar 2011

Dansker i England

Kloster skriver:

Hej.

Ja 1 kg om ugen i starten er realistisk. Min mand vejede også 100 kg, før han startede på kur. Han spiser self sundt, men han er i motionscenteret ca hver anden dag. Det giver godt.

Jeg ville rigtig gerne tage i motionscenter el, men jeg har ikke mulighed for det, da jeg ingen fritid har uden min datter. Så det bliver lange traveture med klapvognen i stedet for - og så selvfølgelig en omlægning af kosten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.