Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har virkelig problemer med at falde i søvn klokken bliver tit 01-02 om natten før jeg falder i søvn.. Ved ikke om det er en dårlig vane eller?
- Jeg går alligevel på barsel så det er ikke fordi jeg skal op til noget dagen efter.. Skal jeg være ligeglad eller skal jeg finde den gamle rytme frem igen? hvad er smartest her inden baby boy kommer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabina92 skriver: Jeg har virkelig problemer med at falde i søvn klokken bliver tit 01-02 om natten før jeg falder i søvn.. Ved ikke om det er en dårlig vane eller? - Jeg går alligevel på barsel så det er ikke fordi jeg skal op til noget dagen efter.. Skal jeg være ligeglad eller skal jeg finde den gamle rytme frem igen? hvad er smartest her inden baby boy kommer?
Jamen...du er vel bare B-menneske...og velkommen i klubben. Hvorfor ikke bare nyde aftenen og vente med at gå i seng til du bliver træt???Gå evt en god tur først på aftenen, og hyg dig så ellers med en kop te inden sengetid.Og opdager du, at du ikke kan sove når du kommer i seng, jamen så stå op igen.det er tit alene tanken kan få en til at falde i søvn...LOLSæt dit ur til at ringe om morgenen, så du kommer ud af fjerene noget før.Og ellers...så kommer trætheden helt af sig selv når du har født KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Jamen...du er vel bare B-menneske...og velkommen i klubben. Hvorfor ikke bare nyde aftenen og vente med at gå i seng til du bliver træt???Gå evt en god tur først på aftenen, og hyg dig så ellers med en kop te inden sengetid.Og opdager du, at du ikke kan sove når du kommer i seng, jamen så stå op igen.det er tit alene tanken kan få en til at falde i søvn...LOLSæt dit ur til at ringe om morgenen, så du kommer ud af fjerene noget før.Og ellers...så kommer trætheden helt af sig selv når du har født KærligstSussie
Jeg elsker bare at ligge i sengen. kan jeg sagtens bruge en helt dag på især efter manden har hængt mit fjernsyn op i soveværelset
- Kunne bare ikke lige finde ud af om det var en dum idé bare at sove osv. som nu. Jeg skal jo intet nå indtil videre har jeg først en aftale igen d. 10/2 hahahaha.. Hvor lyder det dumt
Sabina92 skriver: Jeg elsker bare at ligge i sengen. kan jeg sagtens bruge en helt dag på især efter manden har hængt mit fjernsyn op i soveværelset - Kunne bare ikke lige finde ud af om det var en dum idé bare at sove osv. som nu. Jeg skal jo intet nå indtil videre har jeg først en aftale igen d. 10/2 hahahaha.. Hvor lyder det dumt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128