Det lyder da rigtig synd for jer allesammen... Græder hun?
Nogle gange græder hun, ellers gemmer hun sig bare helt nede mellem min arm og mit bryst... Hun virker ikke lige bange hver aften, men så ligger hun og maser mig og roder rundt...
Hvad er hun bange for? De mus hun snakker om?
Tror det er pga. en oppustelig elefantbold hun har.. Den har hun aldrig været helt vild med. Da farmor var her i julen, gik hun og drillede hende med den og kaldte den for en dum mus (hun troede det var en mus, og farmor kan ikke lide mus). Vi havde ikke set, at hun legede med den, men da vi opdagede det, sagde vi selvfølgelig at det måtte hun hellere lade være med, da Emma er lidt bange for den... Det kunne farmor jo ikke vide, men gemt væk blev den, og vi fik farmor til at sige, at mus er søde... Men hvis det ikke er mus, så er det efter nytårsaften, bang bang... 
Hvad er jeres rutine om aftenen?
Jamen vi spiser aftensmad, får en lille "dessert" senere, som eks. ostehaps eller et stykke kage, børster tænder og så ind og skiftes og i seng. Så læser vi Anders And blade, som hun er elt vild med, og senest ½ time efter bliver den lagt, og jeg siger at nu skal vi sove.. Jeg taler af og til beroligende til hende, hvor vi snakker om et eller andet der er sket i løbet af dagen.
Er hun ellers bange når hun skal sove, f.eks. til middag?
Njøø, det er lidt forskelligt, førhen kunne hun sagtens putte alene til middag, men ikke aften...nu kan hun ingen af delene..
Kram, Iben