Igang med træningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

TbCp

Nu skulle det være. Synes bare der røg flere og flere kilo på, så sidst i november meldte min mand og jeg os ind i et motionscenter.
Havde aldrig troet det ville være noget for mig, for jeg forestillede mig små fikse blondiner og store pumpede mænd. Men det er helt fantastisk. Indtil nu er der røget 2,5kg og jeg kan begynde at ane mavemuskler
Jeg har dårlige knæ, forhøjet blodtryk og lider af depressioner.... Og motionen hjælper bare på det hele!!!
Knæene har fået det langt bedre fordi jeg nu får trænet lårmuskler og ryg op, så de bærer i stedet for mine knæ. Humøret er helt i top og i næste uge skal jeg til blodtrykstest på sygehuset og håber meget at kunne se en ændring der
Som regel er jeg afsted hver anden dag og træner 20-25 min på en crosstrainer, som er mild mod knæene, derefter to omgange i sådan en cirkel med forskellige maskiner, det tager ca 20 min.
Og så bare det at have en hel time bare for mig selv er også helt fantastisk.
Ville ikke så meget med indlægget bare dele min glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Kloster

TbCp skriver:

Nu skulle det være. Synes bare der røg flere og flere kilo på, så sidst i november meldte min mand og jeg os ind i et motionscenter.
Havde aldrig troet det ville være noget for mig, for jeg forestillede mig små fikse blondiner og store pumpede mænd. Men det er helt fantastisk. Indtil nu er der røget 2,5kg og jeg kan begynde at ane mavemuskler
Jeg har dårlige knæ, forhøjet blodtryk og lider af depressioner.... Og motionen hjælper bare på det hele!!!
Knæene har fået det langt bedre fordi jeg nu får trænet lårmuskler og ryg op, så de bærer i stedet for mine knæ. Humøret er helt i top og i næste uge skal jeg til blodtrykstest på sygehuset og håber meget at kunne se en ændring der
Som regel er jeg afsted hver anden dag og træner 20-25 min på en crosstrainer, som er mild mod knæene, derefter to omgange i sådan en cirkel med forskellige maskiner, det tager ca 20 min.
Og så bare det at have en hel time bare for mig selv er også helt fantastisk.
Ville ikke så meget med indlægget bare dele min glæde

Jeg synes simpelthen det er et fantastisk indlæg. Hvor er det dejligt at høre, at du har fået det bedre vha motion. Men hvordan går det med dine deprissioner? Kan du mærke en forskel der?

I div løbebøger står der en del om at løb/motion forebygger og nedsætter risikoen for deprissioner.

I nov meldte jeg mig også ind i motionscenteret. Jeg løber en del, men hold da OP, der er dræbende at løbe distance på et løbebånd!! Så jeg løber intervaller og ellers styrketræner.

VH Kloster

Anmeld

5. januar 2011

TbCp

Kloster skriver:

Jeg synes simpelthen det er et fantastisk indlæg. Hvor er det dejligt at høre, at du har fået det bedre vha motion. Men hvordan går det med dine deprissioner? Kan du mærke en forskel der?

I div løbebøger står der en del om at løb/motion forebygger og nedsætter risikoen for deprissioner.

I nov meldte jeg mig også ind i motionscenteret. Jeg løber en del, men hold da OP, der er dræbende at løbe distance på et løbebånd!! Så jeg løber intervaller og ellers styrketræner.

VH Kloster

Jeg er så glad for at min mand fik mig sparket afsted

Jeg får medicin for mine depressioner, men jeg kan alligevel mærke en stor forskel! Det er helt fantastisk.

Jeg drømmer lidt om en dag at blive helt medicinfri og tror nu på at det godt kan lykkedes.

Jeg har altid noget god musik i ørerne når jeg træner og ellers er der sat tv op som man kan se imens... det gælder så bare om at finde det rigtige tidspunkt hvor de f.eks. sender "Friends"

Anmeld

5. januar 2011

LotteN

Det var da super dejligt at høre det bare har hjulpet på alt, og sikke flot med vægttabet.

Du må lige husker og skrive hvordan det går på sygehuset

Glæder mig til at høre hvordan det hele forløber.
Rigtig godt gået

Anmeld

5. januar 2011

TbCp

LotteN skriver:

Det var da super dejligt at høre det bare har hjulpet på alt, og sikke flot med vægttabet.

Du må lige husker og skrive hvordan det går på sygehuset

Glæder mig til at høre hvordan det hele forløber.
Rigtig godt gået

Ja det vil jeg gøre.... håber meget på at der er sket en ændring i det også

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

eeeej, hvor fedt at høre!

You go girl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.