Så er det i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Laura.

Så er det i morgen at jeg skal til 3D-scanning og jeg glæder mig bare Så meget ! Har hørt fra flere at det er en fantastisk oplevelse ! =)

Er der nogen herinde som har fået lavet sådan en scanning på Hvidovre Hospital og hvordan gik det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

FamilienSørensen

Dk_lady skriver:

Så er det i morgen at jeg skal til 3D-scanning og jeg glæder mig bare Så meget ! Har hørt fra flere at det er en fantastisk oplevelse ! =)

Er der nogen herinde som har fået lavet sådan en scanning på Hvidovre Hospital og hvordan gik det ?

Uha en 3D scanning. Held og lykke. Jeg har hørt at man kunne få det gjort på privathospital på egen regning, og det skulle være rimelig dyrt. Men du må fortælle hvordan det gik

Anmeld

5. januar 2011

Mullebergen

Jep, jeg har fået lavet det med begge unger, så hyggeligt 

Anmeld

6. januar 2011

Laura.

Så var vi til 3D-scanning. Det var utrolig spændende, men gik desværre ikke helt som håbet...

Vi fik bekræftet at det er en lille pige  Men hun lå ikke helt godt til gode billeder, og selvom jeg hoppede og dansede i lokalet og drak et glas isvand, ville den lille fis bare ikke rykke sig... hehe..

Vi har fået tid til en genscanning om 14 dage, så det håber jeg at vi kan få noget godt ud af..

Vi gav 1100,- for en pakke. Dvs. at vi får 2 CD-rom med, med både billeder og lyde og det er pengene værd..

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Det kan du også roligt gøre, da det er fantastisk

Anmeld

11. januar 2011

Sofia

Tillykke med den lille pige Håber I får nogle gode billeder næste gang.

Anmeld

11. januar 2011

Laura.

Sofia skriver:

Tillykke med den lille pige Håber I får nogle gode billeder næste gang.

Mange tak skal du have... det håber jeg også vi får... ellers er det jo bare ærgeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.